اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های سراوان

اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های سراوان

۲۳:۵۲ ۲۸ تير ۱۴۰۳

مجتبی شجاعی بیان کرد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار پس از دو سال وقفه در توزیع اعتبارات شهرداری‌ها در کمیته‌های برنامه‌ریزی به شهرداری‌های پنج‌گانه شهرستان توزیع شد.

 وی افزود: ۸۰ میلیارد ریال ویژه ساماندهی بوستان‌های شهری به شهرداری سراوان و بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد ریال برای ساماندهی و زیباسازی ورودی هر کدام از شهر‌های گشت، اسفندک، سیرکان و محمدی اختصاص پیدا کرده است.

 فرماندار سراوان ادامه داد: مبلمان شهری، زیباسازی سیما و منظر فضای شهری، جمع‌آوری زباله و پاک‌سازی شهری، آسفالت معابر اصلی و فرعی، پیاده‌روسازی و روشنایی چارباغ‌های شهر، ایجاد، حفظ و نگهداری اماکن گردشگری و پارک‌ها و بوستان‌های شهری، ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و… از جمله اولویت‌های شهری شهرستان است.

 وی خاطرنشان کرد: در شهر سراوان اقدامات خوبی از جمله نهضت آسفالت و بهسازی و نوسازی میادین شهری، ساخت‌نماد‌ها و… آغاز گردیده است که نتیجه همت بلند شهرداری و شورای شهر سراوان است که قطعاً این اقدامات ضمن ایجاد رضایت‌مندی و اقبال مردمی، زمینه پیگیری تأمین و توزیع اعتبارات مطلوب‌تر از سوی مسئولین استانی، فرمانداری و نماینده مردم را نیز فراهم خواهد آورد.

 شجاعی گفت: از طرفی در چهار شهرداری دیگر هم فعالیت‌های عمرانی باقوت و قدرت ادامه دارد و عملکرد شهرداران شهرستان مجموعاً قابل‌قبول است و این در حالی است که امکانات شهرداری‌ها متناسب با نیاز‌های شهرستان نیست و کمبود ماشین‌آلات و… در شهرداری‌ها وجود دارد.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل