ویژگی ارتباط ماهواره ای ممکن است بالاخره راه خود را به سری گلکسی S25 باز کند، نکاتی برای حذف APK

ویژگی ارتباط ماهواره ای ممکن است بالاخره راه خود را به سری گلکسی S25 باز کند، نکاتی برای حذف APK

مدتی پیش، اپل با کمک‌های اضطراری خود از طریق ماهواره برای iPhone 14 و برنامه‌های آن برای پوشش مناطق وسیع‌تر با ارائه خدمات رایگان برای یک سال دیگر. گفته شده است که گوگل مراحل غول فناوری مستقر در کوپرتینو را با آماده شدن دنبال می کند. Satellite SOS را برای تلفن های پیکسل خود ارائه می دهد. گمانه زنی هایی را می شنویم مبنی بر اینکه سامسونگ با کار بر روی ویژگی مشابهی برای گوشی های گلکسی خود به شرکت های بزرگ دیگری خواهد پیوست. اخیراً به ما نکاتی در مورد امکان راه‌یابی این قابلیت به دستگاه‌های پرچمدار داده شد.

APK Teardown نکاتی را در مورد کار سامسونگ بر روی آوردن قابلیت اتصال ماهواره ای به احتمالاً Galaxy S25 نشان می دهد

اپل اتصال ماهواره‌ای را در سال 2022 برای جدیدترین سری آیفون‌های خود معرفی کرد، که سر و صدایی در میان جامعه فناوری ایجاد کرد و سایر شرکت‌ها را برای گسترش پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای تحت فشار قرار داد. مدت‌هاست که شایعات در مورد معرفی پیام‌های اضطراری سامسونگ از طریق ماهواره برای سری گلکسی اس‌شان شنیده می‌شود. با این حال، گمانه زنی های ما محقق نشد زیرا گلکسی S23 و S24 بدون درج این ویژگی عرضه شدند. خرابی اخیر APK ممکن است سرنخ هایی را در مورد قابلیت در دست توسعه ارائه دهد که به زودی ارائه می شود.

Android Authority توانست این ویژگی را در برنامه‌های سهام خود از طریق یک کار در داخل- شناسایی کند. کد پیشرفت در حین جستجو در برنامه های سامسونگ، رشته های کد پیوندهایی را برای پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای نشان دادند. نکاتی درباره این ویژگی در برنامه‌های پیام‌ها، تلفن و Emergency SOS با کدهای زیر یافت شد: v15.5.10.39، v15.2.80، و 15.5.00.14.

نشریه توانست بفهمد کدهای موجود در برنامه‌های سهام خاص چه چیزی را نشان می‌دهند:

  • SOS اضطراری: کد SOS اضطراری نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند از ماهواره برای برقراری ارتباط در شرایط اضطراری استفاده کنند و می‌توانند از خدمات اضطراری زمانی که در مکانی دور هستند یا شبکه تلفن همراه آنها خارج از محدوده است استفاده کنند.
  • برنامه تلفن: برنامه تلفن به کاربران اجازه می دهد بدانند می توانند در حالت ماهواره ای پیام ارسال و دریافت کنند. حتی اگر شبکه تلفن همراه شما در دسترس باشد، ممکن است اضطراری همچنان متصل باشد.
  • برنامه پیام‌ها: کد بیان می‌کرد که Samsung Messages از پیام‌رسانی ماهواره‌ای پشتیبانی نمی‌کند. کاربران باید Google Messages را به عنوان برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض برای ارسال و دریافت متن از طریق ماهواره تنظیم کنند.

با توجه به اطلاعات فعلی، به نظر می رسد سامسونگ برنامه خود را برای آوردن اتصال ماهواره ای به اکوسیستم خود فراموش نکرده است. هنوز ابهامی در مورد اینکه کدام دستگاه‌های گلکسی این عملکرد را دریافت می‌کنند وجود دارد، اما انتظار داریم با عرضه اندروید 15 شفافیت بیشتری در این زمینه ارائه شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل