M4 MacBook Pro ظاهراً دارای طراحی بدون تغییر است، تحلیلگر می گوید مدل های M5 از ماژول دوربین کامپکت جدید اپل در سال 2025 استفاده خواهند کرد.

M4 MacBook Pro ظاهراً دارای طراحی بدون تغییر است، تحلیلگر می گوید مدل های M5 از ماژول دوربین کامپکت جدید اپل در سال 2025 استفاده خواهند کرد.

انتظار می‌رود اپل سری M4 MacBook Pro خود را در سه ماهه چهارم امسال معرفی کند. سال، اما به غیر از ارتقاء چیپست، بعید است که این شرکت تغییری در طراحی با مک های قابل حمل آینده ایجاد کند. خوشبختانه، یکی از تحلیلگران پیش بینی می کند که ما نیازی به صبر طولانی برای این موضوع نخواهیم داشت، زیرا این غول فناوری در سال 2025 با معرفی نسخه های M5 به ماژول دوربین کامپکت یا CCM روی خواهد آورد.

بر اساس گزارش ها، اپل یک تامین کننده جدید را به لیست خود اضافه خواهد کرد که سخت افزار CCM را برای مدل های M5 MacBook Pro در سال آینده ارائه خواهد کرد

همانطور که مینگ-چی کو، تحلیلگر اوراق بهادار بین المللی TF در آخرین پست وبلاگ Medium خود پیشنهاد کرد، Sunny Optical می تواند تامین کننده بعدی اپل برای ماژول های دوربین کامپکت باشد که در مدل های M5 MacBook Pro نسل بعدی یافت می شوند. طبق گزارشات MacRumors، یک سیستم تصویربرداری کامل را ارائه می دهد که در فرم فشرده Mac های قابل حمل یکپارچه شده است. در حال حاضر، LG Innotek و Sharp محموله‌های ماژول‌های دوربین اپل را انجام می‌دهند.

با این حال، Sunny Optical برتری رقابتی نسبت به این دو دارد، زیرا می‌تواند CCM و لنز را در یک بسته عرضه کند و یکپارچه‌سازی را یکپارچه کند. کو معتقد است که اگر اپل بتواند حجم محموله‌های مدل‌های M5 مک‌بوک پرو را حفظ کند، Sunny Optical ممکن است به تامین‌کننده اصلی ماژول‌های دوربین کامپکت شرکت کوپرتینویی برای مدل‌های آینده آیفون و آی‌پد تبدیل شود. این تحلیلگر اشاره ای نمی کند که آیا اضافه شدن CCM به اپل انعطاف پذیری برای افزودن اجزای Face ID به مدل های جدید مک بوک پرو می دهد یا خیر، بنابراین باید منتظر بروزرسانی بعدی باشیم.

پیش از این، مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، برنامه‌های بزرگ اپل برای نازک‌تر کردن دستگاه‌هایش را فاش کرده بود. با 11 اینچی و 13 اینچی شروع شد مدل‌های iPad Pro، با آیفون 17 که گفته می‌شود دستگاه بعدی در صف دارای یک شاسی ‘لاغرتر’. در نهایت، اپل این طراحی را به مدل‌های آینده مک‌بوک پرو خواهد آورد، بنابراین ممکن است آوردن Sunny Optical به بخش‌هایی باشد که به راحتی می‌توانند در قاب نازک این نوت‌بوک‌ها قرار بگیرند. متأسفانه، این اطلاعات در زمان نگارش تأیید نشده است، بنابراین زمانی که در دسترس قرار گرفت، داده های جدید را به خوانندگان خود منتقل خواهیم کرد.

منبع خبر: مینگ-چی کو

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل