عباس توانا مسئول بسیج دانشجویی فارس شد

عباس توانا مسئول بسیج دانشجویی فارس شد

۱۴:۴۸ ۲۷ تير ۱۴۰۳

در مراسمی با حضور مسئولان استانی، دانشگاه‌ها و دانشجویان استان فارس، عباس توانا به عنوان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات چندین ساله سعید یوسفی مسئول پیشین این ناحیه تقدیر شد.

در این مراسم هادی قاسمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تقدیر و تشکر از زحمات سعید یوسفی بر توجه به مفهوم پیشرفت در جامعه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: بسیج دانشجویی این موضوع مهم را به نحو شایسته دنبال می‌کند.

او افزود: ثروت اصلی تشکیلات بسیج دانشجویی پرورش انسان‌هایی است که بار مسئولیت را به دوش می‌کشند و آینده کشور را تامین می‌کنند.

قاسمی اضافه کرد: دانشجویان با نگاه به مشکلات و مسائل مردم و جامعه، برای رفع آن‌ها چاره اندیشی کنند.

در ادامه این مراسم سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر روحیه استکبارستیزی دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان دشمن را به خوبی بشناسند و راه‌های مقابله با آن را شناسایی کنند.

وی زمینه سازی و کمک به اسلامی شدن دانشگاه‌ها را از وظایف بسیج دانشجویی برشمرد و تصریح کرد: تحکیم و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی، تبیین و توسعه فرهنگ اسلامی در دانشگاه‌ها از وظایف مهم بسیج دانشجویی است.

در ادامه سعید یوسفی مسئول سابق ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی این استان پرداخت و از دانشجویان بسیجی و مسئولان دانشگاهی استان فارس و همکارانش در مجموعه بسیج دانشجویی کشور و استان فارس تقدیر و تشکر کرد.

در بخش دیگری از مراسم عباس توانا مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به رکن تشکیلات و رکن تربیت گفت: بسیج دانشجویی باید تشکیلات تربیتی باشد آن هم تشکیلاتی که بتواند با حضور هر دانشجویی با هر سلیقه‌ای بستری برای تربیت انسانی موحد، متفکر، آرمان خواه فراهم کند.

او با بیان اینکه در بسیج دانشجویی به دنبال هویت آفرینی به مسئول بسیج دانشکده، پایگاه و خوابگاه هستیم افزود: در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه داریم عرصه‌های جدید نقش آفرین را تعریف کنیم و هر دانشجو با استفاده از رشته خود از انقلاب اسلامی دفاع کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه افزایش نشاط سیاسی در بین دانشجویان را دنبال می‌کنیم ادامه داد: به دنبال ایجاد فضای گفتگوی صمیمانه بین دانشجویان و امیدآفرینی بین عموم دانشجویان هستیم.

در این مراسم از زحمات سعید یوسفی تجلیل و عباس توانا به عنوان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شد.

سعید یوسفی نیز در حکمی به سمت مشاور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور منصوب شد.

در حکمی دیگر سعید یوسفی به عنوان دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج در استان فارس منصوب شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز و دبیر قرارگاه دانشجویی عمار بسیج دانشجویی استان فارس از سوابق عباس توانا است.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل