Still Wakes the Deep Patch 1.3 پشتیبانی ارتقاء مقیاس DLSS، FSR3 و XeSS را در PC Game Pass اضافه می کند

Still Wakes the Deep Patch 1.3 پشتیبانی ارتقاء مقیاس DLSS، FSR3 و XeSS را در PC Game Pass اضافه می کند

Still Wakes the Deep Patch 1.3 به کار گرفته شد و در نهایت پشتیبانی از ارتقاء مقیاس DLSS، FSR3 و XeSS به نسخه PC Game Pass اضافه شد.

عنوان ترسناک بقا اتاق چینی ماه گذشته در سراسر رایانه شخصی و کنسول ها منتشر شد. این بازی پس از عرضه در Game Pass نیز در دسترس قرار گرفت. متاسفانه، نسخه Game Pass PC بار دیگر فاقد چندین ویژگی بود، از جمله پشتیبانی از NVIDIA DLSS، AMD FSR3، و ارتقاء مقیاس XeSS اینتل. همانطور که ماه گذشته توسط تیم توسعه تایید شد، یک به روز رسانی جدید پشتیبانی از DLSS را برای نسخه Game Pass اضافه می کند. علاوه بر این، تیم گفت که در حال بررسی امکان پشتیبانی AMD FSR3 است. توسعه‌دهنده ماه گذشته نوشت. “پیاده سازی DLSS در حال انجام است و در ماه ژوئیه به عنوان بخشی از وصله بالا ارائه خواهد شد.”

یک ماه به جلو بروید، و ما اکنون این پچ وعده داده شده را داریم. نه تنها پشتیبانی از DLSS را اضافه می کند، بلکه همانطور که گفته شد، از FSR3 و XeSS نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، برای PC Game Pass، این به‌روزرسانی جدید گزینه‌های وضوح اضافی را هنگام اجرای بازی در حالت پنجره‌ای اضافه می‌کند. جدای از پشتیبانی از تکنیک‌های مختلف ارتقاء مقیاس و حالت‌های وضوح جدید برای نسخه PC Game Pass، این به‌روزرسانی جدید همچنین رفع اشکال‌های مختلف و همچنین برخی ویژگی‌های جدید دیگر را در خود جای داده است. می‌توانید یادداشت‌های انتشار کامل این پچ جدید را در اینجا پیدا کنید..

Still Wakes the Deep اکنون در سراسر جهان برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S در دسترس است. همانطور که گفته شد، این عنوان از طریق Game Pass نیز در دسترس است. این چیزی است که درباره عنوان The Chinese Room در بررسی راه اندازی ما:

While Still Wakes the Deep سهم عادلانه‌ای از هیجان‌ها، طراحی به سبک راه‌آهن، زمان اجرا کوتاه و داستانی سطحی شگفت‌انگیز را به تجربه‌ای تبدیل می‌کند که ممکن است در لحظه سرگرم‌کننده باشد، اما احتمالاً فراموش خواهد شد. نسبتا سریع. Still Wakes the Deep ممکن است قایق شما را با تخفیف شناور کند، اما ماهی های بهتر و ترسناک تری در دریا وجود دارند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل