آلبوم جدید بازیابی شده اپل در iOS 18 به کاربران این امکان را می دهد که عکس های از دست رفته یا آسیب دیده را بازیابی کنند.

آلبوم جدید بازیابی شده اپل در iOS 18 به کاربران این امکان را می دهد که عکس های از دست رفته یا آسیب دیده را بازیابی کنند.

اگر عکس‌های خود را گم کرده یا آسیب دیده‌اید و برای یافتن آن‌ها تلاش می‌کنید، اپل شما را با آلبوم جدید Recovered پوشش می‌دهد. این آلبوم در کنار آلبوم Recently Deleted کار می کند اما جایگزین آن نمی شود. این ویژگی پس از جنجال های اخیر در مورد یک باگ iOS 17.5 که منجر به ظاهر شدن مجدد عکس های حذف شده قدیمی کاربران به دلیل خرابی پایگاه داده شد، منتشر شد. این ارتقا بخشی از نسخه iOS 18 است و به کاربران کمک می‌کند تا فایل‌های گمشده قبلی را بازیابی کنند.

ویژگی جدید آلبوم بازیابی شده اپل در iOS 18 به کاربران کمک می کند تا فایل های از دست رفته یا آسیب دیده را بازیابی کنند

با به‌روزرسانی iOS 18، به نظر می رسد برنامه Photos با ویژگی جدیدی اضافه شده است تا به شما کمک کند به محتوای غیرقابل دسترس دسترسی پیدا کنید. با استفاده از آلبوم Recovered، کاربران می توانند تصاویر از دست رفته یا آسیب دیده را که هنوز در دستگاه خود هستند بازیابی کنند. این عملکرد جدید برای iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia ارائه می‌شود.

کاربران فقط باید به آخرین نسخه نرم‌افزار به‌روزرسانی شوند و دستگاه به‌طور خودکار برای هر ویدیو یا عکسی که در پایگاه داده باقی می‌ماند اما دیده نمی‌شود، ظاهراً به دلیل خرابی پایگاه داده، اسکن می‌شود. اگر به درستی در آلبوم عکس‌ها ذخیره نشود، عکس‌ها نیز می‌توانند از بین بروند.

آلبوم بازیابی شده زمانی نمایش داده می شود که فایل های بازیابی شده وجود داشته باشند و در غیر این صورت ظاهر نمی شوند. با باز کردن برنامه Photos > پیمایش به Utilities > ضربه زدن روی Recovered > احراز هویت از طریق Biometric می‌توانید آلبوم جدید را در برنامه Photos پیدا کنید. تأیید، و انتخاب تصاویری را که می‌خواهید به کتابخانه عکس بازیابی کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که فایل های بازیابی شده به طور دائم حذف شوند.

کاربران نباید این را با آلبوم اخیراً حذف شده اشتباه بگیرند، جایی که تصاویر حذف شده شما می توانند ظرف 30 روز پس از حذف بازیابی شوند. این یک آلبوم جداگانه است که به بازیابی محتوای از دست رفته یا آسیب دیده اختصاص داده شده است و یک ویژگی اضافی در کنار آلبوم موجود است.

ویژگی جدید اضافه شده در iOS 18 می‌تواند پاسخی به بحث‌های مربوط به یک اشکال< /a> در iOS 17.5 که منجر به ظاهر شدن مجدد تصاویری شد که مدت‌ها حذف شده یا گم شده بودند. اپل نگرانی‌ها را با پیشنهاد اینکه خرابی پایگاه‌داده باعث می‌شود که تصاویر دوباره نمایش داده شوند، به این نگرانی‌ها پرداخته است، زیرا حتی در صورت پاک شدن آن‌ها همچنان در پایگاه داده هستند. گنجاندن گزینه بازیابی به کاربران کنترل بیشتری بر محتوای آنها می دهد که به اطمینان از شفافیت فرآیند بازیابی داده کمک می کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل