تحلیلگر سهام استخراج بیت کوین درباره «ترامپ بام» بحث می کند

تحلیلگر سهام استخراج بیت کوین درباره «ترامپ بام» بحث می کند

تحلیلگران از H.C. وین رایت معتقد است که واکنش مثبت بازار به ارزهای دیجیتال نشان دهنده افزایش اعتماد به چشم انداز انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری است. 

این اعتماد به این دلیل است که ترامپ به‌خاطر موضع‌گیری طرفدار رمزارز، به‌ویژه حمایتش از بیت‌کوین (BTC) در ایالات متحده

دنبال کردن داده‌های تلاش ناموفق برای ترور ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی رالی در باتلر، پنسیلوانیا، در روز شنبه، 13 جولای، سهام استخراج بیت کوین و بیت کوین شاهد افزایش قابل توجهی بود. بیت کوین از زمان وقوع این حادثه بیش از 9 درصد افزایش یافت و در روز دوشنبه به حداکثر 63790 دلار رسید، در حالی که سهام ماینینگ در جلسه روز دوشنبه حدود 10 درصد افزایش یافت. 

«​بسیاری بر این باورند که این رویداد غم انگیز بلافاصله شانس ترامپ را برای پیروزی در انتخابات نوامبر افزایش داد، و با توجه به اینکه ترامپ به طور گسترده به عنوان کاندیدای طرفدار رمزارزها در نظر گرفته می‌شود که به طور علنی از استخراج بیت کوین در ایالات متحده و بازارها حمایت کرده است. مایک کولونز، CFA نوشت. 

فشار فروش

این افزایش قیمت همزمان با پایان فشار فروش از سوی هدف دولت آلمان، که 50000 BTC از پرونده Movie2k کشف و ضبط شد. مازاد بر قیمت بیت کوین کاهش یافت، به طوری که ETF های بیت کوین آمریکا در هفته گذشته بیش از 1 میلیارد دلار جریان خالص دریافت کردند و بیش از 18000 بیت کوین به دست آوردند.

علاوه بر این، فشار فروش بالای زنجیره ای تا حدی به دلیل شروع Mt. بازپرداخت Gox. در سال 2010، Mt. Gox به بزرگترین صرافی بیت کوین جهان تبدیل شد اما در سال 2014 با توقف معاملات، اعلام ورشکستگی و از دست دادن تقریباً 850000 بیت کوین به دلیل سرقت، با یک شکست قابل توجه مواجه شد. اخیراً، جابه‌جایی 47228 بیت کوین از کیف پول سرد مرتبط با Mt. Gox واکنش‌های بازار را برانگیخته است، در حالی که فشار فروش ماینرها پس از نصف شدن اخیر که پاداش استخراج را تا 50% کاهش داد همچنان بر قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد.

افزایش نرخ هش

در هفته منتهی به 7 ژوئیه، BTC با رشد 8.7 درصدی به 61015 دلار رسید و از شاخص‌های سهام گسترده‌تر عملکرد بهتری داشت. نرخ هش شبکه با 2.7٪ افزایش به 598 EH/s رسید، در حالی که سختی شبکه به دنبال یک تعدیل 5٪ در 4 ژوئیه روی 79.5T باقی ماند.

منبع: H.C. پرونده های شرکت Wainwright.

قیمت‌های بالاتر BTC هزینه‌های تراکنش کمتر را جبران کرد، قیمت‌های هش را با 5.2٪ افزایش به 0.049 دلار/TH/روز رساند، و برای اولین بار در سه هفته گذشته، 0.05 دلار/TH/day را به دست آورد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل