پروتکل ساتوشی 2 میلیون دلار برای افزایش نقدینگی برای دارندگان بیت کوین جمع آوری می کند

پروتکل ساتوشی 2 میلیون دلار برای افزایش نقدینگی برای دارندگان بیت کوین جمع آوری می کند

پروتکل ساتوشی، یک پروتکل استیبل کوین که توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود، با موفقیت 2 میلیون دلار در دور اولیه سرمایه گذاری خود به رهبری CMS Holdings و RockTree Capital جمع آوری کرده است.

این پروتکل که به دارندگان Bitcoin اجازه می‌دهد از سکه‌های خود به عنوان وثیقه برای ضرب استیبل کوین SAT استفاده کنند، قصد دارد از برای افزایش امنیت شبکه و گسترش ادغام آن در راه‌حل‌های Layer-2، با هدف جذب بیشتر در اکوسیستم، بودجه پرداخت می‌کند.

پروتکل ساتوشی در حال حاضر با چندین پروتکل بیت کوین، از جمله Bitlayer، BEVM، Omni Network و Core Chain ادغام می شود. این پروتکل اخیراً با کمپین کیف پول Web3 Binance همکاری کرده و به بیش از 172000 کاربر رسیده است.

ادغام استیبل کوین پروتکل ساتوشی

در بیانیه ای، ناکا بنیانگذار پروتکل ساتوشی و مدیر عامل شرکت گفت که دور تامین مالی یک تقویت بزرگ برای پروتکل است. از جمله مزایای دیگر، این یک گام در مسیر درست است زیرا پروتکل به دنبال ایجاد «یک استیبل کوین جهانی است که نیازهای کاربران بیت کوین را برآورده می‌کند».

ناکا افزود:

تزریق سرمایه به آن امکان می دهد به اهداف بازار و توسعه خود برسد.

در پروتکل ساتوشی، کاربران می‌توانند استیبل کوین‌های SAT را با بیت کوین و توکن‌های استیکینگ مایع (LST) به عنوان وثیقه ضرب کنند. قوطی استخراج هم در شبکه اصلی بیت کوین و هم در شبکه های L2 در داخل اکوسیستم قابل دسترسی است، عاملی که باعث شده پروتکل ساتوشی در آوردن ابزار پایدار کوین به بیت کوین پیشتاز باشد.

Vineet Budki، شریک مدیریت Cypher Capital، اظهار داشت: «رویکرد پروتکل ساتوشی برای یکپارچه‌سازی استیبل کوین‌ها یک جهش واقعی در اکوسیستم بیت‌کوین است.
بودکی افزود:

این سرمایه‌گذاری نشان‌دهنده اعتماد پلتفرم VC به پروتکل ساتوشی است، و اشاره کرد که L2 گزینه‌های نقدینگی را برای دارندگان BTC افزایش داده است.

به‌جز Cypher Capital و RockTree، Seed Raund مشارکت Metalpha، Optic Capital، Side Door Ventures و Outliers Fund را به خود جلب کرد. این بودجه همچنین از سوی سرمایه گذاران قابل توجه فرشته حمایت شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل