لوکا استخر جدید استخراج بیت کوین را برای استخراج کنندگان انرژی های تجدیدپذیر اعلام می کند

لوکا استخر جدید استخراج بیت کوین را برای استخراج کنندگان انرژی های تجدیدپذیر اعلام می کند

لوکا، یک استخر استخراج غیرمتمرکز بیت کوین، با Hashlabs همکاری کرده است تا از طریق یک پروتکل جدید، دسترسی استخراج کنندگان بیت کوین را به نقدینگی فوری فراهم کند.

همکاری با Hashlabs، ارائه‌دهنده استخراج انرژی پایدار با عملیات در اتیوپی، فنلاند و قزاقستان، Loka برای راه اندازی یک پروتکل بدون مجوز که از طریق آن استخراج کنندگان می توانند پاداش های استخراج آینده را بفروشند.

نظارت به بازار استخراج 10 میلیارد دلاری بیت کوین

استخراج بیت کوین در حال حاضر یک صنعت 10 میلیارد دلاری است و لوکا قصد دارد از طریق یک مدل DeFi که بر انرژی های تجدید پذیر متکی است، جذب شود. -منابع قدرتمند برای کاهش ریسک های مالی مرتبط با نوسانات قیمت. این رویکرد همچنین نقدینگی بیشتری را برای بازار به ارمغان خواهد آورد، زیرا استخراج کنندگان تخمین زده شده 10 درصد از عرضه بیت کوین، معادل حدود 50 میلیارد دلار را در اختیار دارند.

این پروتکل قراردادهایی را با 110 درصد وثیقه بیش از حد ارائه می‌کند که این قراردادها برای دسترسی فوری به نقدینگی در سراسر بازارهای ثانویه توکن‌سازی می‌شوند. این بدان معناست که ماینرهایی که پس از نصف شدن با کاهش درآمدهای معدن سروکار دارند، می‌توانند ضمن محافظت در برابر نوسانات بازار، از نقدینگی استفاده کرده و آن را مدیریت کنند.

به طور خاص، استخر جدید استخراج انرژی‌های تجدیدپذیر سرمایه‌گذاران نهادی را هدف قرار می‌دهد و قراردادهای هش‌ریت BTC را با نرخ‌های تخفیف‌یافته و مستقیماً از استخراج‌کنندگان انرژی‌های تجدیدپذیر ارائه می‌دهد.

اندی فاجار هاندیکا، یکی از اعضای هیئت مدیره، «ما علاقه فوق‌العاده‌ای را از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر مشاهده کرده‌ایم که به دنبال راه‌های بهتری برای دسترسی به بیت‌کوین هستند، و به لطف عرضه Hashlabs به هش ریت و دسترسی به ماینرها، ما آن را بدون ریسک طرف مقابل ارائه می‌کنیم». بنیانگذار Loka Mining، در بیانیه ای گفت.

Alen Makhmetov یکی از بنیانگذاران Hashlabs معتقد است که پروتکل جدید گام مهمی در جهت حمایت از استخراج پایدار BTC است. همچنین برای حفظ سلامت مالی معدنچیان، که Hashlabs از طریق راه‌حل‌های انرژی پایدار و کم‌هزینه حمایت می‌کند، کلیدی است. این شرکت حدود 500 پتاهاش یا 0.08٪ از کل هش ریت شبکه بیت کوین را کنترل می کند.

پروتکل جدید برای استفاده از ckBTC

پروتکل Loka یک محیط غیر محفوظ و با حداقل اعتماد ارائه می‌دهد، با استخراج‌کنندگان پرداخت‌ها و سرمایه‌گذاران نقدینگی از طریق ckBTC.

بیت‌کوین با کلید زنجیره‌ای (ckBTC) یک توکن است که 1:1 توسط BTC پشتیبانی می‌شود و 100% در شبکه اصلی بیت‌کوین نگهداری می‌شود. برخلاف توکن‌های پیچیده سنتی، ckBTC برای تبدیل به BTC به پل‌های متمرکز متکی نیست. در عوض، ckBTC از ترکیب زنجیره ای کامپیوتر اینترنتی برای تسهیل تعامل مستقیم با شبکه بیت کوین استفاده می کند.

لوکا با Chain Fusion می‌تواند از قراردادهای هوشمند برای تأیید مشارکت در استخراج و مدیریت پاداش‌ها استفاده کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل