Neverness To Everness یک بازی RPG جهان باز جدید Gacha از Tower of Fantasy Devs است که توسط UE5 با DLSS و RTX NVIDIA پشتیبانی می شود.

Neverness To Everness یک بازی RPG جهان باز جدید Gacha از Tower of Fantasy Devs است که توسط UE5 با DLSS و RTX NVIDIA پشتیبانی می شود.

خوب یا بد، بازی‌های گاچا بخش بزرگی از بازار بازی‌های رایگان را در اختیار گرفته‌اند و عنوان کاملاً جدیدی به نام Neverness to Everness به تازگی معرفی شده است.

توسعه‌دهنده Hotta Studio، زیرمجموعه Perfect World است که برج فانتزی حدود دو سال پیش. این بازی مانند هیچ یک از بازی‌های miHoYo (که اکنون به عنوان HoYoverse شناخته می‌شود) مانند Genshin Impact، Honkai Star Rail، و اکنون Zenless Zone Zero.

شاید به همین دلیل است که Hotta در حال آماده سازی راه اندازی Neverness To Everness است که به عنوان یک RPG جهان باز شهری فوق طبیعی توصیف شده است. این توضیحات رسمی است:

رویدادهای فوق‌العاده ناهنجاری را در شهر فراطبیعی NTE تجربه کنید. در کاوش شهر شیرجه بزنید، از یک زندگی شهری پر جنب و جوش و منحصر به فرد لذت ببرید و در دنیایی پر از رمز و راز و شگفتی وارد ماجراجویی شوید.

یک تریلر 13 دقیقه‌ای گیم‌پلی اولین نگاهی به جلوه‌های بصری، نبرد اکشن هک اند اسلش و چیزی که شاید در نگاه اول بزرگ‌ترین نوآوری است: توانایی رانندگی با ماشین‌ها را ارائه می‌دهد.

برای کسانی که می‌خواهند انگشتان پای خود را وارد دنیای گسترده بازی‌های گاچا کنند، اما از بازی‌های دیگر موجود در بازار منصرف شده‌اند، Zenless Zone Zero واقعاً توصیه می‌کنم، علیرغم اینکه فقط می‌توانم آن را بازی کنم. در فواصل کوتاه علاوه بر این، اگر از طرفداران تئاترهای وحشیانه و صحنه های پرزرق و برق هستید، هر ثانیه از این بازی را دوست خواهید داشت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل