اپل به تازگی رنگ جدید Midnight را برای HomePod Mini خود عرضه کرده است که جایگزین گزینه Space Grey شده است.

اپل به تازگی رنگ جدید Midnight را برای HomePod Mini خود عرضه کرده است که جایگزین گزینه Space Grey شده است.

در یک اعلامیه جالب در اواسط ماه، اپل امروز HomePod mini را با رنگ جدید Midnight عرضه کرد که جایگزین گزینه رنگ خاکستری فضایی موجود برای بلندگوهای هوشمند خواهد شد. نسخه مینی با قیمت تنها99 دلار، فعلاً همان ویژگی‌ها و هیچ تغییر دیگری را نخواهد داشت، اما یک نوع رنگ جدید جایگزین رنگ مشابه قدیمی خواهد شد.

اپل قصد دارد با ارائه هوم پاد مینی در رنگ Midnight

سری هوم پاد را یکدست کند.

اپل به تازگی رونمایی رنگ جدید Midnight را برای HomePod mini خود، جایگزین فضای کلاسیک Space کرده است. خاکستری. اگرچه این دو رنگ کم و بیش یکسان به نظر می‌رسند، تنی که در حال حاضر اضافه شده است، رنگ آبی تیره‌تری دارد.

زمانی که HomePod در ابتدا راه اندازی شد، تنها در دو رنگ موجود بود، اما بعداً، گزینه های رنگ بیشتری اضافه شد. بلندگوی کوچک مینی همچنان در رنگ های زرد، آبی در دسترس است رنگ های نارنجی و سفید. به نظر می رسد اپل در تلاش است تا با ارائه نسل دوم هوم پاد با اندازه کامل و همچنین نسخه مینی در Midnight هم اکنون با سری هوم پاد سازگار باقی بماند.

ما هنوز در مورد ارتقاء چیزی نشنیده ایم، حتی اگر HomePod mini در نوامبر 2020 منتشر شد، اما پس از آن هیچ ارتقای بعدی وجود نداشت. رنگ جدید اضافه شده شروعی تازه خواهد بود و ما پیش بینی می کنیم که به روز رسانی های بیشتری برای بلندگوی هوشمند ارائه شود. گزینه رنگ جدید کاملاً با گزینه رنگ Space Black مدل های جدید مک بوک پرو مطابقت دارد و ما معتقدیم که این شرکت به دنبال ارائه رویکردی ساده برای دستگاه های خود است.

اگر مایل به ثبت سفارش برای HomePod mini در رنگ جدید Midnight هستید، برای خرید در Apple.com. از 17 جولای می‌توانید این بلندگوی هوشمند را در فروشگاه‌های اپل در بیش از 28 کشور از جمله ایالات متحده، کانادا و چین دریافت کنید. بسیار عجیب است که چگونه این شرکت همه ما را با یک گزینه رنگ جدید برای HomePod mini غافلگیر کرد، زیرا می توانست چند ماه صبر کند تا در رویداد سپتامبر خود این ارتقا را روی صحنه اعلام کند.

انتظار می‌رود اپل در ماه‌های آینده سری جدید آیفون 16 را منتشر کند، و به نظر می‌رسد که این اعلامیه شامل جزئیات زیادی در مورد دستگاه‌های جدید باشد. این می تواند دلیلی باشد که چرا این شرکت مناسب دید که امروز گزینه رنگ جدید را معرفی کند. ما اعلامیه های شرکت را زیر نظر خواهیم داشت، پس با ما همراه باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل