تریلر Mortal Kombat 1 جنگنده DLC تاکدا تاکاهاشی را فاش می کند

تریلر Mortal Kombat 1 جنگنده DLC تاکدا تاکاهاشی را فاش می کند

جدیدترین تریلر Mortal Kombat 1 منتشر شده است، و در این تریلر، اولین تریلر خود را دریافت می کنیم نگاهی اجمالی به جنگنده DLC، تاکدا تاکاهاشی. خوشبختانه، بازیکنان زمان زیادی تا انتشار این شخصیت جدید منتظر نخواهند بود.

کسانی که Kombat Pack دارند می توانند جنگنده DLC جدید را از 23 ژوئیه امتحان کنند. با این حال، برای کسانی که دارای Kombat Pack نیستند، باید تا 30 ژوئیه منتظر بمانند تا کامل در دسترس باشد. در کنار انتشار تاکدا تاکاهاشی، یک جنگنده کاملا جدید Kameo نیز موجود است. Ferra جدیدترین جنگنده Kameo است که به Mortal Kombat 1 می‌پیوندد و ترکیب‌های پشتیبانی زیادی دارد که می‌تواند به شما در نبرد با دشمنانتان کمک کند.

اگر با تاکدا تاکاهاشی آشنایی ندارید، او اولین بازی خود را در Mortal Kombat X انجام داد، جایی که متوجه می شوید که این شخصیت به عنوان یک یاکوزا بزرگ شده است. پسر عموی او کنشی نیز در این سبک زندگی بزرگ شده بود اما به اندازه تاکدا از آن لذت نمی برد. تاکدا برای کمک به مبارزه با کنشین و پایان دادن به عذاب او علیه اربابانش انتخاب شد.

تاکدا تاکاهاشی به عنوان آخرین شخصیتی که در کمبت پک منتشر می شود به Mortal Kombat 1 می پیوندد. علاوه بر این، این شخصیت کاملاً جدید در کنار Ferra برای آزمایش و بازی در طول سری Evolution Championship (EVO) در دسترس خواهد بود، جایی که شرکت کنندگان در رویداد می توانند این شخصیت های جدید را برای اولین بار قبل از اینکه به طور رسمی در دسترس همه بازیکنان قرار گیرند، امتحان کنند.

اگر هنوز به همراه جنگنده‌های DLC دیگر مانند Ermac به پک کمبت نرسیده‌اید، Homelander و Quan Chi، همچنان می‌توانید آن را در هر زمانی خریداری کنید. اگر تاکدا تاکاهاشی را قبل از انتشار کامل در 30 ژوئیه خریداری کنید، این امکان را به شما می دهد که به زودی به آن دسترسی داشته باشید.

در تریلر، ما می بینیم که تاکدا تاکاهاشی از برخی از متداول ترین سلاح های مورد استفاده خود در تکرارهای قبلی Mortal Kombat استفاده می کند. علاوه بر این، او در کمیک های Mortal Kombat ظاهر می شود، جایی که از سلاح های دیگری استفاده می کند که در بازی استفاده نمی شود.

تاکدا در حال استفاده از یک لشر تیغه‌دار دیده می‌شود که منجر به حملات وحشیانه علیه مخالفانش می‌شود. او چند ترکیب عالی در خارج از دروازه دارد و حتی می تواند از توانایی استفاده کند که در آن به سقف دست و پنجه نرم می کند و سپس به حریف خود حمله می کند. او علاوه بر شلاق، پرتابه هایی دارد که می تواند به طرف حریف پرتاب کند و آنها را به لرزه درآورد. وقتی از شلاق خود به عنوان سلاح استفاده نمی کند، با مشت با حریف خود می جنگد.

فرا توانایی‌های یخ زدگی فوق‌العاده‌ای دارد که به بستن قرارداد در یک مبارزه کمک می‌کند. به عنوان مثال، آنها دیده می‌شوند که یک دیوار یخی موقت در تریلر نصب می‌کنند و حریف را گوشه‌ای می‌گذارند و به آن می‌چسبند.

آیا منتظر این جنگنده جدید Mortal Kombat 1 DLC هستید؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل