با نوسانات نوسانات بازار، هشت آلت کوین 10+ درصد افزایش یافت

با نوسانات نوسانات بازار، هشت آلت کوین 10+ درصد افزایش یافت

ارزهای رمزنگاری شده در روز دوشنبه در مجموع ارزش بازار و حجم معاملات 24 ساعته افزایش یافتند و برای چندین آلتکوین یک امتیاز قیمتی ایجاد کردند.  

CoinMarketCap داده‌ها جهش 55 درصدی در حجم معاملات روزانه را نشان داد که همزمان با 5 بود. درصد افزایش در کل ارزش بازار کریپتو، کل بازار را بالاتر از ارزش 2.5 تریلیون دلاری قرار می دهد. این حرکت به دنبال افزایش تقاضای ETF های بیت کوین (BTC) در هفته گذشته صورت گرفت که باعث شد بیت کوین در هفته گذشته بیش از 11 درصد رشد کند. و به قیمت 69900 دلار رسید. 

نمودار قیمت هفتگی BTC | منبع: CoinMarketCap

آلت‌کوین‌ها از نظر درصد سود از بیت‌کوین بهتر عمل می‌کنند، زیرا این توکن‌ها از نظر ارزش بازار کوچک‌تر هستند و بیشتر تحت تأثیر نوسانات هستند. به این ترتیب، هشت آلت‌کوین در 100 ارز دیجیتال برتر حداقل 10 درصد افزایش یافتند.

به ازای CoinMarketCap، Pyth Network (PYTH) با 20.7٪ افزایش قیمت، بزرگترین سود روز بود. Pendle (PENDLE) با 19.7٪ در رده دوم قرار گرفت و Beam (BEAM) با جهش 17.2٪ در رتبه سوم قرار گرفت و Injective (INJ) صعود 14.3 در رتبه چهارم قرار گرفت.

شبکه Theta (THETA)، Bittensor (TAO)، SEI (SEI)، و Sui (SUI) همگی بیش از 10 درصد افزایش یافتند و به ترتیب در رتبه های پنجم، ششم، هفتم و هشتم قرار گرفتند. 

بالاترین آلتکوین قبل از تصمیم ETF جهش کرد

قیمت آلتکوین برتر ارز دیجیتال اتریوم (ETH) 9٪ افزایش یافت . این توکن در ساعات اخیر نوسانات قیمتی را تجربه کرده است، اما معامله گران همچنین ممکن است احتیاط به دلیل تصمیمات آتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد ETF های ETH.

همانطور که crypto.news قبلاً گزارش شده بود SEC در این هفته حداقل در مورد دو ETF نقطه ای اتریوم تصمیم می گیرد. احساسات بازار ممکن است بر اساس تأیید یا رد این ابزارهای سرمایه گذاری که توسط اتریوم پشتیبانی می شوند، به هر جهت تغییر کند.

نمودار قیمت روزانه ETH | منبع: TradingView

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل