OM با افزایش 19 درصدی پیشتاز است و به برترین برنده در بازار کریپتو تبدیل شده است

OM با افزایش 19 درصدی پیشتاز است و به برترین برنده در بازار کریپتو تبدیل شده است

OM، توکن بومی پلتفرم راه حل های defi مانترا، به عنوان بهترین عملکرد در میان 100 ارز دیجیتال برتر، با 19 درصد افزایش قابل توجه، به 1.13 دلار.

در حال حاضر، OM افزایش 8 درصدی را در 24 ساعت گذشته حفظ کرده و با قیمت 1.04 دلار معامله می شود. افزایش خیره کننده 900 درصدی حجم معاملات نیز مشاهده شده است که در مدت مشابه به 311 میلیون دلار رسیده است.

نمودار قیمت 24 ساعته OM | منبع: crypto.news

با ارزش بازار بیش از 849 میلیون دلار، OM به عنوان هشتاد و دومین ارز دیجیتال بزرگ رتبه بندی می شود.

در پلتفرم بلاک چین Mantra، OM دارای عملکرد دوگانه است: به دارندگان این امکان را می‌دهد تا در فعالیت‌های مختلف DeFi مانند وام‌دهی، قرض‌گیری و کسب پاداش شرکت کنند و به آن‌ها حق رای در پیشنهادهایی که آینده پلتفرم را شکل می‌دهند، می‌دهد.

چندین عامل در موفقیت اخیر OM نقش داشته است. جنبه‌های DeFi، سرمایه‌گذاری و وام‌دهی اکوسیستم Mantra علاقه و استفاده قابل توجهی را به خود جلب کرده است و باعث افزایش تقاضا شده است. علاوه بر این، ویژگی‌های نوآورانه و پشتیبانی قوی جامعه این پلتفرم به عملکرد قیمت چشمگیر آن کمک کرده است.

در میان اصلاحات گسترده تر بازار، انعطاف پذیری و تنوع پرتفوی بیت کوین مورد توجه قرار گرفته است. پروژه‌های امیدوارکننده‌ای مانند Mantra سرمایه‌گذارانی را که به دنبال جایگزین‌هایی برای توکن‌های معتبر مانند BTC و ETH هستند، جذب کرده است و قیمت OM را بیشتر افزایش می‌دهد.

پشتیبانی از چشم‌انداز صعودی برای OM، شاخص‌های فنی کلیدی مانند قدرت نسبی شاخص (RSI) در حدود 63 قرار دارد که نشان می دهد توکن نه بیش از حد خرید شده است و نه بیش از حد فروخته شده است. RSI بالاتر از 70 معمولاً شرایط خرید بیش از حد را نشان می دهد و نزولی در نظر گرفته می شود.

در ماه مارس، Mantra در دور سرمایه‌گذاری به رهبری Shorooq Partners، با مشارکت سرمایه‌گذاران استراتژیک از جمله Three Point Capital، Forte Securities و Virtuzone، 11 میلیون دلار تضمین کرد.

این بودجه برای تقویت ابتکارات Mantra در مقیاس بزرگ رمزگذاری RWA اختصاص داده شده است.

<h4><span style=”color: #0000ff;”>مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.</span></h4>

خروج از نسخه موبایل