JasmyCoin در میان افزایش فعالیت نهنگ ها به عنوان برترین برنده ظاهر می شود

JasmyCoin در میان افزایش فعالیت نهنگ ها به عنوان برترین برنده ظاهر می شود

JasmyCoin (JASMY) به عنوان برترین برنده در میان 100 ارز دیجیتال پیشرو ظاهر شده است. ، با سرمایه گذاری از افزایشی که با تایید ETF های نقطه ای اتریوم (ETH) در ایالات متحده ایجاد شده است.

JASMY در 24 ساعت گذشته 26 درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.028 دلار معامله می شود. این اولین بار از آوریل 2022 است که JasmyCoin به این قیمت رسیده است. با این حال، به اصطلاح بیت کوین ژاپن هنوز 99.44 درصد از بالاترین قیمت خود در تاریخ 4.99 دلار در 16 فوریه 2021 کاهش یافته است.

قیمت JASMY، فعالیت نهنگ، RSI و گردش غیرفعال – 27 مه | منبع: Santiment

همچنین حجم معاملات روزانه JASMY با افزایش 600 درصدی به 422 میلیون دلار رسید. ارزش بازار این دارایی به مرز 1.4 میلیارد دلار نزدیک می شود و آن را به شصت و نهمین ارز دیجیتال بزرگ در زمان گزارش تبدیل می کند.

JASMY نشانه اصلی ارائه‌دهنده ژاپنی اینترنت اشیا (IoT)، شرکت جاسمی است. هدف این پلتفرم ترکیب غیرمتمرکز فناوری بلاک چین با اینترنت اشیا است تا کاربران بتوانند اطلاعات دیجیتال خود را به دارایی های دیجیتال تبدیل کنند.

این پروژه توسط کونیتاکه آندو (مدیرعامل سابق شرکت سونی)، کازوماسا ساتو (مدیر عامل سابق Sony Style.com ژاپن)، هیروشی هارادا (تحلیلگر مالی اجرایی در KPMG) و سایر مدیران C-suite از ژاپن تأسیس شد. .

افزایش قیمت JasmyCoin در حالی رخ می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال شاهد شتاب صعودی است< /a> پس از تایید ETH ETF های نقطه ای که مدت ها در انتظار آن بودیم.

طبق داده‌های ارائه‌شده توسط Santiment، تعداد تراکنش‌های نهنگ شامل حداقل 100000 دلار JASMY بیش از هشت برابر در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است – از چهار به 37 تراکنش منحصر به فرد در روز افزایش یافته است.

افزایش فعالیت نهنگ‌ها می‌تواند به نوسانات بالای قیمت اشاره کند و به دلیل سودهای کوتاه‌مدت سرمایه‌گذاران یا حتی فروش انبوه، انتظار می‌رود تغییرات قیمتی بزرگی رخ دهد.

بر اساس داده‌های پلتفرم هوشمند بازار، گردش غیرفعال JASMY به مدت 365 روز از 3.4 میلیون به 24.28 میلیون توکن افزایش یافت. این می تواند نشان دهد که برخی از سرمایه گذاران در حال حاضر برای کسب سود آماده شده اند.

علاوه بر این، طبق گفته Santiment، شاخص قدرت نسبی JASMY (RSI) در حال حاضر روی 82 قرار دارد. این شاخص نشان می دهد که دارایی در این نقطه قیمت بیش از حد ارزش گذاری شده است. 

برای اینکه JASMY در منطقه صعودی باقی بماند، RSI آن باید زیر مرز 50 خنک شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل