شبکه Akash 12 درصد افزایش یافته است

شبکه Akash 12 درصد افزایش یافته است

قیمت شبکه آکاش (AKT) در روز پنجشنبه 12 درصد افزایش یافت زیرا این ارز دیجیتال پس از Book of Meme (BOME) به عنوان برترین برندگان در رتبه دوم قرار گرفت.

در حالی که BOME با افزایش 24 ساعته بیش از 14% در بین 100 افزایش دهنده برتر از نظر ارزش بازار پیشتاز است، AKT تا سقف 3.45 دلار معامله شد. توکن مرتبط با هوش مصنوعی پیشتاز سایر سکه‌های این دسته بود، تنها Render (RNDR) و The Graph (GRT) در رنگ سبز در بین هدف برترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی و کلان داده.

SingularityNET، Fetch.ai و Ocean Protocol، که تحت اتحاد ابرهوش مصنوعی (ASI) ادغام می‌شوند، همگی در زمان نگارش این مقاله بیش از 10 درصد کاهش قیمت داشتند.

بالاترین قیمت AKT 8.07 دلار بود که در آوریل 2021 به دست آمد.

با این حال، در حالی که در چرخه بازار فعلی، ارز دیجیتال در 10 مارس 2024 به 6.22 دلار رسید. جهش در میان فهرست Upbit در آوریل شاهد شکست AKT به بالای 6.03 دلار قبل از کاهش سود بود.

قیمت شبکه Akash در میان هکاتون RenAIssance افزایش یافت

بازار گسترده‌تر کریپتو تنها 1 درصد رشد داشت و به حدود 2.29 تریلیون دلار رسید، اما به نظر می‌رسید که شبکه Akash با سود دو رقمی خود این را به چالش می‌کشد.

همچنین اعلام شد که Crypto.com اکنون از سهام AKT با حداکثر 19٪ پاداش پشتیبانی می کند، حالات مثبت در اطراف شبکه Akash ممکن است از یک رویداد مهم دیگر مرتبط با شبکه باشد.

در 25 ژوئن، تیم آکاش همکاری با Flock، پلتفرمی برای آموزش غیرمتمرکز مدل‌های هوش مصنوعی را فاش کرد.

با FLock.io، دارندگان AKT می‌توانند در یک اکوسیستم باز و مشارکتی شرکت کنند و به آموزش مدل‌ها برای پاداش‌های زنجیره‌ای کمک کنند. کاربران همچنین می توانند داده ها و سایر منابع محاسباتی را برای کسب AKT مشارکت دهند.

هکاتون RenAIssance جوایزی را در AKT، USDC و FML توکن FLock بومی ارائه می‌کند.  3 مدل برتر در هکاتون 400 USDC و 400 دلار AKT برای برنده دریافت خواهند کرد. 300 USDC به اضافه 300 دلار AKT به نفر دوم و 200 USDC به اضافه 200 دلار در AKT برای مدل رتبه سوم تعلق می گیرد.

شرکت‌کنندگان همچنین برنده 200 USDC و AKT به ارزش 200 دلار برای اعتبارسنجی‌های برنده خواهند شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل