مدیرعامل Nostra چند روز پس از راه اندازی توکن NSTR از سمت خود کناره گیری می کند

مدیرعامل Nostra چند روز پس از راه اندازی توکن NSTR از سمت خود کناره گیری می کند

دیوید گارای، بنیانگذار پروژه کریپتو نوسترا با استارک نت، تنها چند روز پس از راه اندازی توکن بومی این پروژه، NSTR، از سمت خود کناره گیری کرد.

Nostra پلتفرمی است که به کاربران اجازه می دهد تا کریپتو وام بدهند، وام بگیرند، مبادله کنند و پل رمزنگاری را انجام دهند.

این پروژه توکن خود را در 17 ژوئن راه اندازی کرد و 100٪ از کل عرضه در طول رویداد تولید توکن (TGE) باز شد. در همین حال، گارای امروز، 28 ژوئن، از سمت مدیرعاملی پلتفرم استعفا داد.

گارایی در بیانیه در X پست شده است. او با اشاره به ریچارد توماس-پرایس، رئیس محصول Nostra، افزود: “RTPthefirst@ بزرگ به عنوان رهبری روزانه آزمایشگاه های Nostra به عهده خواهد گرفت.”

رئیس محصول برای رهبری تیم Nostra

گارای گفت که در حالی که او را ترک می کند تا “برای اولین بار در چهار سال گذشته” استراحت کند، توماس پرایس و تیم آماده ادامه ساختن نوسترا هستند.

“در 2.5 سال گذشته، تیم ما Nostra را به بزرگترین و سودآورترین پروتکل در Starknet تبدیل کرده است و سالانه 2.5 میلیون دلار با بیش از 180 میلیون دلار TVL درآمد کسب می کند. البته، توسعه در اینجا متوقف نمی‌شود.» تحت رهبری [توماس پرایس]، Nostra (و 12 سازنده تمام وقت آن) به توسعه مجموعه محصول برای Super App ادامه خواهند داد، با Nostra Earn به زودی، و همچنین STRK مایع staking، که Nostra برای آن خوب است. موقعیت پیشتاز بودن.»

قیمت توکن Nostra پس از اخبار کاهش یافت

Nostra با عرضه کل 100 میلیون توکن NSTR راه اندازی شد که 11 درصد آن به ایردراپ هدف گذاری شده برای جامعه اختصاص یافت. این پروژه 25 درصد را به خزانه تخصیص داد، 14 درصد را برای ایردراپ های آینده اختصاص داد، و سرمایه گذاران و تیم را به ترتیب 26.2 درصد و 23.8 درصد اختصاص داد.

هیچ دوره ای برای توکن ها وجود نداشت.

طبق داده‌های CoinMarketCap، ارزش بازار Nostra در حال حاضر 9.62 میلیون دلار است و قیمت آن نزدیک به 0.096 دلار است. خبر استعفای گارای با کاهش 4 درصدی NSTR همزمان شده است. در 17 ژوئن، قیمت NSTR به 0.21 دلار رسید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل