رالی میم سکه: BONK، WIF، BRETT و PEPE همگی 15٪ افزایش یافته اند.

رالی میم سکه: BONK، WIF، BRETT و PEPE همگی 15٪ افزایش یافته اند.

مم سکه ها در حال لذت بردن از زمان خود در فضای سبز هستند در حالی که Bitcoin (BTC)، که تجربه downturn این هفته، در معاملات 24 ساعته 3 درصد افزایش یافته است.

BONK، WIF، BRETT، و PEPE همگی بیش از 15 درصد در میان یک رالی گسترده تر میم سکه افزایش یافته اند. بیایید به هر یک نگاهی بیندازیم.

بونک

در زمان نگارش مقاله، میم کوین مبتنی بر سولانا Bonk (BONK) همچنان در 24 سال گذشته 12 درصد افزایش داشت. ساعت.

کوین سولانا با تم سگ پیشرو با قیمت 0.000022 دلار به ازای هر داده از CoinMarketCap (CMC) معامله شد. در همان بازه زمانی، حجم معاملات آن با افت 1 درصدی مواجه شد و در حدود 319.5 میلیون دلار بود که نشان می‌دهد معامله‌گران می‌توانند توکن‌های BONK خود را حفظ کنند و منتظر جهش بیشتر قیمت باشند.

نمودار قیمت 24 ساعته BONK | منبع: CoinMarketCap

علاوه بر این، ارزش بازار BONK 1.52 میلیارد دلار بود که آن را به عنوان پنجاهمین ارز دیجیتال بزرگ در هر CMC نشان می‌دهد. علیرغم آخرین افزایش قیمت، سکه میم با مضمون سگ همچنان 52 درصد از بالاترین رکورد خود یعنی 0.000047 که در 4 مارس به آن رسیده بود، 52 درصد کاهش دارد.

Dogwifhat

Dogwifhat همچنین جهش بیشتری به میزان 22% داشته است، در حال حاضر در زمان انتشار با قیمت 1.99 دلار معامله می شود. چهل و یکمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، حجم معاملات روزانه 580 میلیون دلاری به ازای هر CMC داشت.

نمودار قیمت 24 ساعته WIF | منبع: CoinMarketCap

در زمان انتشار، ارزش بازار WIF 1.98 میلیارد دلار بود که رتبه 41 بزرگترین دارایی رمزنگاری را در اختیار داشت. میم کوین با تم سگ (همچنین یک سکه مبتنی بر سولانا) هنوز 60 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 4.85 دلار که در 31 مارس به دست آورده بود، 60 درصد کاهش دارد.

برت

براساس CoinMarketCap (CMC)

BRETT، میم کوین که چهار ماه پیش راه اندازی شد، همچنان 8 درصد افزایش داشت، با 0.12 دلار معامله شد.

در همان دوره، میم کوین – الهام گرفته از شخصیتی از تصویرگر مت فیوری، کمیک «باشگاه پسران» – حجم معاملات روزانه 42.7 میلیون دلاری داشت که 29 درصد کاهش داشت.

نمودار قیمت 24 ساعته برت | منبع: CoinMarketCap

علاوه بر این، ارزش بازار دارایی‌های کریپتو به 1.13 میلیارد دلار افزایش یافت و طبق گزارش CMC، آن را به پنجاه و هشتمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل کرد.

پهپه

PEPE، یک میم کوین مبتنی بر اتریوم نیز در روز گذشته 8.6 درصد افزایش داشت و با قیمت 0.0000090 دلار مبادله شد.

در همین بازه زمانی، حجم معاملات روزانه دارایی‌های کریپتو در حدود 908 میلیون دلار بود که بیش از 32 درصد به ازای هر CMC کاهش داشت. در همین حال، ارزش بازار آن 8 درصد افزایش یافته بود و اکنون به 3.8 میلیارد دلار رسیده است.

نمودار قیمت 24 ساعته PEPE | منبع: CoinMarketCap

افزایش عمومی در تمام این میم کوین ها به دنبال افزایش بزرگترین دارایی رمزنگاری شده بر اساس ارزش بازار، بیت کوین است که در روز گذشته با 3 درصد افزایش به 56713 دلار در روز شنبه رسیده بود. پایین ترین و بالاترین قیمت آن در 24 ساعت به ترتیب 54839 دلار و 56856 دلار ثبت شد.

تسلط بیت کوین در حال حاضر 53.64 درصد است، کاهش 0.31 درصدی در طول روز، که نشان دهنده جهش قابل توجه در فعالیت بازار آلتکوین است. در همین حال، ارزش بازار ارزهای دیجیتال جهانی 3.2 درصد افزایش یافته است و کل ارزش بازار آن را به 2.08 تریلیون دلار رسانده است.

جهش بزرگ در بازار میم کوین اغلب با عملکرد بیت کوین به دلیل تأثیر آن بر بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال مرتبط است.

وقتی بیت کوین عملکرد خوبی دارد، اغلب منجر به افزایش اعتماد سرمایه گذار و علاقه به سکه های جایگزین (آلت کوین ها) از جمله میم کوین ها می شود. این پدیده می تواند یک حلقه بازخورد مثبت ایجاد کند، جایی که افزایش قیمت ها سرمایه گذاران بیشتری را جذب می کند و قیمت ها را بیشتر افزایش می دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل