مسترکارت با دروازه رمزنگاری Alchemy Pay شریک می شود تا از کلاهبرداری هویت جلوگیری کند

مسترکارت با دروازه رمزنگاری Alchemy Pay شریک می شود تا از کلاهبرداری هویت جلوگیری کند

غول پرداخت بین المللی Mastercard با ارائه دهنده بلاک چین Alchemy Pay برای مبارزه با کلاهبرداری هویت و کاهش فعالیت های مخرب همکاری کرده است.

Alchemy Pay، یک درگاه پرداخت فیات به کریپتو با مستر کارت در تلاش برای تقویت تأیید اعتبار کاربر و جلوگیری از کلاهبرداری در فرآیند درخواست خود شریک شده است.

در یک اعلامیه وبلاگ در 11 ژوئیه، شرکت رمزنگاری مستقر در سنگاپور گفت که با این همکاری، می‌تواند راه‌حل باز کردن حساب یادگیری ماشینی پیشرفته Mastercard را ادغام کند و به آن اجازه می‌دهد ضمن کاهش فعالیت‌های کلاهبرداری، «کاربران واقعی» را شناسایی و احراز هویت کند.< /p>

«در مشارکت با Mastercard، Alchemy Pay می‌تواند کاربران را بر اساس سطوح خطر شناسایی کند و آنها را در جریان‌های کاری مربوطه راهنمایی کند.»

پرداخت کیمیا

Alchemy Pay که در سال 2017 تأسیس شد، مجوزهای مؤسسه پرداخت مجاز را در کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده، کانادا، اندونزی و لیتوانی دریافت کرده است. اخیراً، این شرکت مجوزی را در بریتانیا تضمین کرده است که نشان دهنده تخصص آن در بخش پرداخت رمزنگاری است.

در آوریل 2023، شرکت

در اوایل ماه مه، Mastercard به غول‌های بانکی ایالات متحده پیوست تا فناوری دفتر کل توزیع‌شده را برای پرداخت‌های بانکی با استفاده از توکن‌سازی توسعه دهد. همانطور که crypto.news گزارش شده است< /a>، این ابتکار شامل آزمایش یک سیستم دفتر مشترک شناخته شده به عنوان شبکه تسویه قانونی (RSN) است و هدف آن افزایش کارایی پرداخت‌های بین‌مرزی و در عین حال به حداقل رساندن خطاها و خطرات کلاهبرداری است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل