استخراج کننده بیت کوین Northern Data پیش بینی می کند که درآمد در سال 2024 سه برابر شود

استخراج کننده بیت کوین Northern Data پیش بینی می کند که درآمد در سال 2024 سه برابر شود

غول استخراج رمزنگاری Northern Data درآمد خود را در سال 2024 سه برابر می کند زیرا شرکت راه حل های محاسباتی با عملکرد بالا (HPC) را دو برابر می کند.

Northern Data Group، یک شرکت استخراج Bitcoin در فهرست آلمان، تخمین می زند فروش آن در سال جاری به 240 میلیون یورو افزایش خواهد یافت و نتایج سال 2023 خود را سه برابر می کند زیرا این شرکت روی راه حل های محاسباتی با عملکرد بالا (HPC) برای هوش مصنوعی شرط بندی می کند (AI).

در نتایج حسابرسی شده مالی سال 2023 خود که با crypto.news به اشتراک گذاشته شد، شرکت مستقر در فرانکفورت درآمدی معادل 77.5 میلیون یورو گزارش کرد که از راهنمای بازار 65 تا 75 میلیون یورو پیشی گرفت. این شرکت متذکر شد که EBITDA تعدیل شده “مطابق با انتظارات” است، به دنبال “سرمایه گذاری قابل توجه در تیم ها و ساختار مورد نیاز برای تحقق پتانسیل برنامه های HPC.”

با تامین مالی 1 میلیارد دلاری بدهی و سهام در سال گذشته، Northern Data قصد دارد تلاش‌ها را برای “تقاضای رو به رشد HPC و رونق هوش مصنوعی مولد” سرعت بخشد. این شرکت درآمد خود را در سال 2025 به 570 میلیون یورو پیش بینی می کند.

Northern Data در حال بررسی امکان تشکیل پرونده برای عرضه اولیه عمومی است (IPO الف) برای تجارت ترکیبی محاسبات ابری هوش مصنوعی و مراکز داده در ایالات متحده در سال آینده. منابع نزدیک به این موضوع می گویند که انتظار می رود IPO ارزش این نهاد را بین 10 تا 16 میلیارد دلار داشته باشد و اضافه می کند که ماینر ممکن است سهام اقلیت واحد را قبل از فهرست شدن به سرمایه گذاران بفروشد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل