تبریک رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان به دکتر پزشکیان

تبریک رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان به دکتر پزشکیان

۲۲:۵۱ ۲۰ تير ۱۴۰۳

مولانا فضل الرحمان رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان در نامه‌ای به دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک پیروزی وی، اظهار کرد: مردم پاکستان همگام با ملت برادر ایران در شادی برگزاری موفق و مسالمت آمیز انتخابات ریاست جمهوری شریک هستند.

وی خطاب به پزشکیان، افزود: پیروزی شما بیانگر رویکرد دموکراتیک و اعتماد قوی ملت ایران به شما است که منجر به رای اکثریت مردم برای رئیس‌جمهور منتخب خود است.

مولانا فضل الرحمان تاکید کرد: به شما اطمینان می‌دهیم که از هیچ همکاری برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و پاکستان دریغ نخواهیم کرد و قطعا پیوند این روابط در دوره ریاست جدید جمهور قوی‌تر و همکاری‌های اقتصادی ما گسترش خواهد یافت.

گفتنی است؛ مسعود پزشکیان روز جمعه پانزدهم تیرماه با کسب اکثریت آراء در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران از سوی ملت ایران انتخاب شد.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور مجموع آرای اخذ شده در شعب داخل و خارج از کشور ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رای است که تعداد آرای مسعود پزشکیان ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای بود و توانست بر سعید جلیلی رقیب خود پیروز شود.

تاکنون بسیاری از رهبران جهان با ارسال پیام‌هایی پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفته‌اند.

منبع: ایرنا

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل