زیبایی خیره کننده آشا محرابی در 51 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

زیبایی خیره کننده آشا محرابی در 51 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی آشا محرابی: آشا محرابی بازیگر سینما و تلویزیون، در ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. او فرزند اسماعیل محرابی بازیگر سینما و تلویزیون است.مادر آشا اهل رشت استان گیلان می‌باشد، وی فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشتهٔ روابط بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. در ادامه این مطلب با بیوگرافی آشا محرابی و جدیدترین عکس های این هنرمند همراه باشید.

عکس های جدید آشا محرابی

 

 

 

 

 

آشا محرابی به همراه پدرش اسماعیل محرابی

آشا محرابی قبل از عمل

این روزها تغییر چهره آشا محرابی و عمل جراحی زیبایی او مورد توجه قرار گرفته است، برخی از کاربران معتقدند که این بازیگر عمل چشم گربه ای، لیفت شقیقه و زاویه سازی صورت و تزریق لب داشته انجام داده اما برخی دیگر گریم ها و تغییر سبک و استایل آشا محرابی را دلیل این تغییر می دانند.

بیوگرافی آشا محرابی

آشا محرابی اولین بار سال 1364 وقتی 12 ساله بود کنار پدرش یک قسمت در سریال «آئینه» جلوی دوربین رفت اما به دلیل مخالفت پدر چند سالی از بازیگری دور ماند و در رشته های دیگر تحصیل کرد، او هم‌زمان با تحصیلات دانشگاهی به آموزشگاه و کانون هنری استاد حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری از این آموزشگاه شد و دورهٔ فیلم‌نامه‌نویسی را در کلاس‌ها و زیر نظر ناصر تقوایی گذراند.

محرابی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون هنری حمید سمندریان است و فارغ‌التحصیل فیلم‌سازی از “سینمای جوان” نیز می‌باشد. او دورهٔ فیلمنامه‌نویسی کلاس‌های ناصر تقوایی را گذارده است. در سال ۱۳۷۴، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هنوز هم به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد.

وی پس از ورود به رادیو، کار در صحنهٔ تئاتر را در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش‌هایی مثل «خسیس»، «خانهٔ برنارد آلبا»، «سه خواهر»، «زیرگذر سقاخانه»، «اتوبان»، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» و … به ایفای هنر پرداخت. او در حال حاضر، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانهٔ تئاتر ایران است. وی همچنین از سال ۱۳۸۰ فعالیت در عرصه دوبلاژ را آغاز کرد.

آشا محرابی در رادیو

آشا محرابی در سال 1374 با قبول شدن در امتحان اداره کل نمایش وارد عرصه نمایش‌های رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد.

آشا محرابی در تئاتر

آشا محرابی در سال 1377 با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان وارد صحنهٔ تئاتر شد و در ادامه در کسوت بازیگر؛ نویسنده و کارگردان این مسیر را ادامه داد و در نمایش هایی مثل «خسیس»، «خانهٔ برنارد آلبا»، «سه خواهر»، «زیرگذر سقاخانه»، «اتوبان»، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» و… به ایفای هنر پرداخت.

آشا محرابی در تلویزیون

اولین تجربه رسمی آشا محرابی در تلویزیون با سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» سال 1385 بود سپس یکسال بعد در سریال «مرگ تدریجی یک رویا» بازی کرد.

دوبله آشا محرابی

آشا محرابی با تشویق مرضیه صدرایی در دوبله تست دارد و از سال 1380 کار دوبلاژ را آغاز کرد.

شهرت آشا محرابی

شهرت آشا محرابی به سریال های همه چیز آنجاست و هشت و نیم دقیقه باز می گردد. این بازیگر در سریال نمایش خانگی گناه فرشته نیز ایفای نقش نموده و بیش از پیش شناخته شده است.

زندگی شخصی

خانم آشا محرابی سالهاست ازدواج کرده و زندگی متاهل خود را دارد اما تا کنون اسمی از همسرش منتشر نکرده و همسرش علاقه ای به انتشار عکس شخصی و خانوادگی ندارد.

آشا محرابی تا کنون عکسی از خواهرش منتشر نکرده و گویا او خواهری ندارد، برخلاف شایعات بازیگر سریال موچین زهرا جهرمی خواهر واقعی آشا محرابی نیست و در این سریال نقش خواهر را ایفا نموده اند.

آشا محرابی اطلاعات کمی در مورد زندگی خانوادگی خود ارائه نموده است، اخبار موثقی درباره تعداد فرزندان آشا محرابی منتشر نشده است.

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل