بیوگرافی و زندگینامه شیلین وودلی/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

بیوگرافی و زندگینامه شیلین وودلی/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام اصلی: شیلین دایان وودلی

تاریخ تولد: 15 نوامبر 1991

محل تولد: شهر سیمی ولی در شهرستان ونتورا، کالیفرنیا

همسر: آرون رودرگرز یا راجرز

حرفه: بازیگر 

 

 

بیوگرافی کامل شیلین وودلی

شیلین وودلی زاده ی 15 نوامبر 1991 میلادی در شهر سیمی ولی واقع در شهرستان ونتورای کالیفرنیا می باشد. وی ملیتی آمریکایی دارد و در حرفه ی بازیگری مشغول به فعالیت است. 

پدر شیلین، لونی وودلی نام دارد که به عنوان مدیر مدرسه فعالیت می کند. مادر او نیز لوری ویکتور-وودلی نام دارد که در جایگاه مشاور مدرسه مشغول فعالیت است. 

 

در سال 2006 میلادی پدر و مادر شیلین اقدام به جدایی کردند. شیلین وودلی یک برادر جوان به نام تانر دارد.  

شیلین وودلی در سن 15 سالگی در کلاس های بازیگری از آنتونی میندل شرکت کرد.

 

متأسفانه این چهره در سن نوجوانی به نوعی مشکل نخاعی به نام کژ پشتی مبتلا شد. وی برای تکمیل دوره ی نقاهت ملزم بود تا نوعی کمربند مخصوص پلاستیکی را که در ناحیه ی سینه تا لگن قرار می گیرد را بپوشد.

از سری نقش های برجسته ی شیلین وودلی می توان به فیلم سینمایی “فرزندان” محصول سال 2011 میلادی به کارگردانی الکساندر پین و “بخت پریشان” در سال 2014 میلادی اشاره کرد. 

 

وضعیت تأهل و ازدواج شیلین وودلی

شیلین وودلی در سال 2018 میلادی با یک بازی کن اتحادیه ی راگبی استرالیا- فیجی به نام بن وولاولا وارد رابطه شد. دیری نپایید که رابطه ی عاشقانه ی شیلین در سال 2020 میلادی به پایان رسید. 

 

شیلین وودلی در همان سال با یک مهاجم “NFL” به نام آرون راجرز وارد رابطه شد. سپس در تاریخ 22 ماه فوریه در برنامه ی تلویزیونی “THE TONIGHT SHOW” خبر نامزدی با آرون راجرز به صورت علنی اعلام کرد. 

آرون راجرز، بازی کن خط حمله ی تیم فوتبال آمریکایی می باشد. 

 

شیلین وودلی در کنار همسرش آرون راجرز

 

علاقه مندی های شیلین وودلی

شیلین وودلی به زیستگاه طبیعی حیوانات علاقه ی بسیار زیادی دارد. وی در شورش و جلسات فعال محیط زیستی متعددی شرکت کرده است و به عنوان مدافع محیط زیست و عضو هیئت مدیره ی کمیته اقدامات سیاسی انقلاب شناخته می شود. 

در بیستمین سالگرد جوایز جهانی محیط زیست سبز دولت آمریکا از شیلین وودلی به عنوان یک فعال محیط زیست در 29 سپتامبر 2016 میلادی تقدیر کرد. 

 

منبع: انتخاب

خروج از نسخه موبایل