ندا قاسمی “شیرین سریال نون خ” با تیپ و استایل کارمند بانک در یک سریال جدید+عکس

ندا قاسمی “شیرین سریال نون خ” با تیپ و استایل کارمند بانک در یک سریال جدید+عکس

ندا قاسمی شیرین سریال نون خ : عکس ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین سریال نون خ در یک سریال جدید وایرال شد که در ادامه این بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک مشاهده می کنید. با عکش جدید ندا قاسمی شیرین سریال نون خ با تیپ و استایل کارمندی همراه شوید.

عکس ندا قاسمی شیرین سریال نون خ در استایل کارمند بانک

تیپ کارمندی ندا قاسمی، بازیگر سریال «نون خ» در عکس جدیدش مورد توجه قرار گرفته است.

بیوگرافی ندا قاسمی

ندا قاسمی از بازیگران ایرانی است که در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۶۶ در کرمانشاه متولد شد. او قبل از بازیگری در حرفه گویندگی و دوبلوری مشغول کار بود. فعالیت هنری ندا قاسمی از تئاتر استارت خورد.

ندا قاسمی در رشته دکترای شیمی آلی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است.

فعالیت های ندا قاسمی

ندا قاسمی در سریال های تلویزیونی ، فیلم های کوتاه و تئاترهای متعددی حضور فعال داشته است و علاوه بر آن به عنوان دوبلور و گوینده نیز کار می کند.

او در سینما برای نخستین بار در فیلم «عصر یخبندان» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی کیایی در یک نقش کوتاه بازی کرد. فعالیت هنری ندا قاسمی از سال ۱۳۸۶ که ۲۰ سال داشت با تئاتر شروع شد.

او توانست با نخستین کارش جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه بگیرد. پس از آن حضور در ورکشاپ آقای کوشک جلالی را نیز تجربه کرد. ندا قاسمی از همان آغاز بازیگری به عنوان بازیگر و مجری در برنامه های ترکیبی و سریال در صدا و سیمای کرمانشاه فعالیت کرد و در ۱۰ سال گذشته یکی از بازیگران فعال تئاتر در استان کرمانشاه بود.

ندا قاسمی به شدت اهل تئاتر است و به گفته خودش تئاتر عنصر جدا نشدنی زندگی اوست؛ به طوری که همیشه پیگیر آن است. و تئاترهای خوب را می بیند. در ادامه نام و سال اجرای تئاترهایی که ندا قاسمی در آنها بازی کرده است را آورده ایم.

گویندگی ندا قاسمی

ندا قاسمی از ۲۷ سالگی یعنی از سال ۱۳۹۳ به عنوان گوینده و دوبلور به واحد نمایش رادیو کرمانشاه وارد شد و در این حرفه همچنان فعال است. قاسمی در عرصه دوبله هم فعالیت می کند که انیمیشن سریالی «لباس جادویی» یکی از دوبله های اوست.

ندا قاسمی در سریال نون خ

ندا قاسمی از بازیگران اصلی سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی بوده که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک تلویزیون پخش شد و تقریبا در تمام فصل های آن حضور داشت. این کار اولین تجربه بازی او در تلویزیون بوده است.

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل