تغییر 180 درجه‌ای چهره ونوس کانلی بازیگر “سریال بیگانه‌ای با من است” پس از 4 سال+عکس و بیوگرافی

تغییر 180 درجه‌ای چهره ونوس کانلی بازیگر “سریال بیگانه‌ای با من است” پس از 4 سال+عکس و بیوگرافی

ونوس کانلی با نام کامل ونوس حسن کانلی بازیگر سینما و تلویزیون در ۱۹ فروردین ماه دهه ۱۳۷۰ در تهران متولد شد. وی با بازی در سریال های دور دست ها در نقش یگانه و سریال بیگانه ای با من است در نقش لیلا به شهرت رسید. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک به ارائه بیوگرافی کوتاه این بازیگر و عکس های جدید او خواهیم پرداخت.

عکس های جدید ونوس کانلی

 

 

 

بیوگرافی ونوس کانلی

او بازیگری رو بطور حرفه ای از سال ۸۹ از تئاتر شروع کرده و تاکنون چندین نمایش را روی صحنه به خوبی اجرا کرده است. او برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ با بازی در فیلم تا آمدن احمد وارد سینما شد و پس از آن برای ایفای نقش یگانه در سریال دوردست ها دعوت شد. او در جدیدترین کار خود در فیلم سینمایی مرده خور در کنار پژمان بازغی در سال ۹۸ نقش آفرینی کرده است.

کانلی یکی از بازیگران سریال دور دست ها در نقش یگانه به کارگردانی جواد ارشاد است که در کنار بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، دانیال حکیمی، هومن برق نورد ایفای نقش کرده. نقش دختری را بازی می کند که برای انتقام گرفتن از پدرش به کارخانه او راه می یابد، ولی در ادامه هواخواه او می شود.

زندگی شخصی ونوس کانلی

از زندگی شخصی خانم کانلی اطلاعاتی در دسترس نیست ولی به نظر میرسدکه وی در خانواده ای 4 نفره متولد شده است و دارای یک خواهر به نام پانیز است.

خانم ونوس کانلی از دوستان صمیمی خانم مریم خدارحمی است. این بازیگر جوان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است‌ و خبری مبنی بر ازدواج وی در رسانه ای منتشر نشده است.

ونوس کانلی در دوردست ها در سریال دوردست ها

ونوس حسن کانلی بازیگر نقش یگانه در سریال دوردست ها کار بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و به مدت چهار سال در تئاتر به فعالیت پرداخت تا این که در اردیبهشت 93 برای اولین بار پیشنهاد بازی در فیلم «تا آمدن احمد» را پذیرفت و اولین تجربه سینمایی خود در ژانر دفاع مقدس را رقم زد و با همین فیلم در جشنواره فیلم فجر 93 حضور پیدا کرد.

حسن کانلی در این فیلم نقش یک دختر جنوبی درونگرا را بازی کرد تا این که جواد ارشاد، کارگردان سریال دوردست ها برای ایفای نقش یگانه به او پیشنهاد بازی داد. او در این سریال نقش دختری را بازی می کند که برای انتقام گرفتن از پدرش به کارخانه او راه می یابد، ولی در ادامه هواخواه او می شود.

حضور در سریال بیگانه ای با من است

بیگانه ای با من است یک مجموعه تلویزیونی درام و خانوادگی به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان و تهیه‌کنندگی بهروز مفید و نویسندگی فروغ فروهیده محصول سال ۱۳۹۸–۱۳۹۹ است. این مجموعه از ۱۵ آذرماه ۱۳۹۹ از شبکه دو صدا و سیما پخش شد. این آخرین هنرنمایی پرویز پورحسینی فقید بود.

داستان در دهه شصت و سال ۶۹ و پیرامون شخصیت نساء (شبنم قلی‌خانی) است. نساء کارگر زوجی به نام‌های مینو و امیرعلی در شیراز است و در پی فرار از دست شوهرش برای نفروختن بچه، همراه با این زوج راهی سفر می‌شود و تصادف می‌کنند. امیرعلی می‌میرد و مینو که باردار است فرزندش را بدنیا می‌آورد و می‌میرد. نساء برای زنده نگه داشتن بچه خود، او را به جای مینو جا می‌زند و عروس خانواده امیرعلی می‌شود. خانم کانلی در این سریال نقش لیلا شهرابی دختر واقعی مینو امیر علی را بازی می کند.

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل