سرنوشت تلخ محمود کاکاوند “بازیگر نقش عبد در فیلم سینمایی سام و نرگس”+عکس و بیوگرافی

سرنوشت تلخ محمود کاکاوند “بازیگر نقش عبد در فیلم سینمایی سام و نرگس”+عکس و بیوگرافی

محمود کاکاوند بازیگر سام و نرگس: سام و نرگس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ایرج قادری و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۷۹ است. این فیلم اولین بازی محمدرضا گلزار است. محمود کاماوند بازیگر نقش عبد در این فیلم بود. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال درباره سرنوشت غم انگیر محمود کاکاوند بازیگر سام و نرگس سخن گفته شده است.

درباره سریال سام و نرگس

سام (محمدرضا گلزار) و عَبِد با هم رفقای صمیمی هستند. با گذشت زمان سام به نرگس، خواهر عبد علاقه‌مند می‌شود. عبد که قهرمان ورزشی می‌شود از سام چاقویی را به عنوان هدیه دریافت می‌کند و وقتی با چاقو ژست می‌گیرد ابی عکاس از او عکس می‌گیرد. بعد از مدتی مشخص می‌شود که ابی عکاس هم به نرگس علاقه‌مند شده، به همین دلیل برای انتقام از سام ماجرای علاقه‌مندی او را به نرگس، برای عبد تعریف می‌کند.

عبد عصبانی به دیدار سام می‌رود؛ و آن جا به جای سام، خود را با چاقو مجروح می‌کند که منجر به فوت او می‌شود. سام در این میان قاتل شناخته می‌شود و حکم اعدام او صادر می‌شود. اما روز عروسی ابی و نرگس، با دیدن عکس عبد، واقعیت مشخص شده و پدر نرگس روز اعدام سام، او را می‌بخشد.

سرنوشت غم انگیز محمود کاکاوند بازیگر سام و نرگس

محمود کاکاوند بازیگر سام و نرگس متولد سال ۱۳۵۶ بود که در سال ۱۳۸۱ در اثر یک سانحه در سن ۲۵ سالگی درگذشت. کاکاوند که علاوه بر بازیگری در عرصه ورزش نیز فعالیت داشت اولین بار با بازی در فیلم «سام و نرگش» به کارگردانی ایرج قادری و بازی محمد رضا گلزار در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید.او در این فیلم نقش عبد برادر نرگس و دوست سام را بازی می‌کرد.

شایعاتی در مورد خودکشی کاکاوند به گوش می‌رسید، اما اطلاعات دقیقی در مورد علت مرگ او در دست نیست. برخی گفته اند که وی در منطقه تهرانپارس زندگی کرده و دو سال بعد از ساخت فیلم سام و نرگس در اثر پرت شدن از طبقه چهارم به پایین جانش را از دست داده است.

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل