انتقاد تارانتینو از ادامه‌دار شدن «داستان اسباب‌بازی»

انتقاد تارانتینو از ادامه‌دار شدن «داستان اسباب‌بازی»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کوئنتین کارگردان برنده اسکار در مصاحبه‌ای با بیل ماهر عنوان کرد که «داستان اسباب‌بازی» می‌توانست یکی از سه‌گانه‌های بزرگ تاریخ سینما باشد اگر این سری انیمیشن با فیلم چهارم ادامه پیدا نمی‌کرد.

به گزارش ایسنا، پنجمین قسمت از سری انیمیشن‌های «داستان اسباب بازی» برای اکران در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است.

تارانتینو گفت: «من همه فیلم‌های انیمیشن را تماشا نمی‌کنم، اما از طرفداران بزرگ سه‌گانه «داستان اسباب‌بازی» هستم. فکر می‌کنم تنها یک سه گانه وجود دارد که به طور کامل  تا بی‌نهایت می‌توانست ادامه داشته باشد و آن سه گانه دلار، شامل «یک مشت دلار»، «برای چند دلار بیشتر» و «خوب، بد و زشت» است. این سه فیلم کاری انجام می‌دهد که هیچ سه گانه دیگری تا به حال قادر به انجام آن نبوده است. فیلم اول فوق‌العاده است، اما فیلم دوم آنقدر عالی است و کل ایده را به بوم بزرگ‌تری می‌برد که اولی را محو می‌کند. و سپس فیلم  سوم همان کار را با قسمت دوم انجام می‌دهد و این چیزی است که هرگز دیگر اتفاق نمی‌افتد».

تارانتینو در مورد «داستان اسباب‌بازی» و با اشاره به این که قسمت سوم بسیار عالی است، می‌گوید: «این یکی از بهترین فیلم‌هایی است که تا به حال دیده ام. اما مسئله این است که سه سال بعد قسمت چهارم ساخته شده که هیچ تمایلی به دیدنش ندارم. شما به معنای واقعی کلمه داستان را تا جایی که می توانستید عالی به پایان رساندید، بنابراین نه، برایم مهم نیست که خوب باشد. من این سری انیمیشن تمام کردم».

به گزارش ورایتی، مجموعه انیمیشن‌های «داستان اسباب‌بازی» در هر چهار قسمت قبلی مورد تحسین جهانی قرار گرفته است. داستان اسباب‌بازی اصلی (۱۹۹۵) با انیمیشن‌های پیشگامانه و داستان‌گویی صمیمانه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و «داستان اسباب بازی ۲» (۱۹۹۹) این روند را ادامه داد و اغلب به عنوان یکی از بهترین دنباله‌های ساخته شده در نظر گرفته می شود.

«داستان اسباب بازی ۳» (۲۰۱۰) این سه گانه را به پایانی رضایت بخش رساند و برنده اسکار بهترین انیمیشن بلند شد. در نهایت، قسمت چهارم این انیمیشن نیز اکران موفقی در سال ۲۰۱۹ داشت.

قسمت جدید و پنجم این سری انیمیشن را  اندرو استانتون کارگردانی می‌کند. پیت داکتر مدیر اجرایی استودیو انیمیشن‌سازی پیکسار کمپانی دیزنی، قسمت پنجم «داستان اسباب‌ بازی» را غافلگیرکننده توصیف کرده و از تاریخ اکران ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ برای اکران آن خبر داده است.

۲۴۵۲۴۵

منبع:خبرآنلاین

خروج از نسخه موبایل