تغییر چهره فریده فرخی نژاد مجری اخبار به همراه همسر و فرزنداش در سن 64 سالگی+عکس و بیوگرافی

تغییر چهره فریده فرخی نژاد مجری اخبار به همراه همسر و فرزنداش در سن 64 سالگی+عکس و بیوگرافی

فریده فرخی نژاد مجری اخبار متولد 20 آذر 1339 در آبادان مجری و گوینده خبر قدیمی اخبار تلویزیون است. وی فارغ التحصیل مدیریت امور فرهنگی ، با 30 سال سابقه کار گوینده اخبار و برنامه های سیاسی ، اجتماعی در تلویزیون و رادیو است. علاوه بر اجرای خبر در شبکه 1 سیما برنامه های روزنه ، موج روز و جهان سیاست از جمله برنامه هایی است که با صدای او در رادیو پخش شده است.

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر و تازه ها مجله خبری چشمک با بیوگرافی فریده فرخی نژاد مجری اخبار و عکس های خانوادگی این مجری باسابقه همراه باشید.

عکس های جدید از تغییر چهره فریده فرخی نژاد

 

 

 

بیوگرافی فریده فرخی نژاد

فریده فرخی نژاد متولد ۱۳۳۹-آبادان فارغ التحصیل مدیریت فرهنگی گوینده و مجری خبر و‌ برنامه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی. شروع فعالیت ایشان از سال ۱۳۵۹ در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در بندرعباس گوینده و مجری اخبار شبکه های یک، دو، پنج و شبکه خبر به مدت بیش از ۳۰ سال . علاوه بر اجرای خبر، برنامه های روزنه ، موج روز و جهان سیاست از جمله برنامه هایی است که با صدای او در رادیو پخش شده است.

ازدواج و همسر

فریده فرخی نژاد سالهاست ازدواج کرده و نام همسرش علیرضا چخماقی است که بیشتر مشغول کارهای گرافیکی است و ایشان صدابردار و نویسنده رادیو و فعال در عرصه های کاری صدا و سیما بودند.

4 فرزند دارد که محمدحسین و محسن هر دو در کارهای فرهنگی و هنری و مشغول هستند و زینب و زهرا هم هردو خبرنگارند و تصویرشان را زیاد در قاب تلویزیون دیده اید.

عکس فریده فرخی نژاد و دخترانش

عکس هایی از دو دختر معروف خانم مجری صدا و سیما منتشر شد. فریده فرخی نژاد متولد ۲۰ آذر ۱۳۳۹ در آبادان مجری و گوینده خبر قدیمی اخبار تلویزیون است. علاوه بر اجرای خبر در شبکه ۱ سیما برنامه های روزنه ، موج روز و جهان سیاست از جمله برنامه هایی است که با صدای او در رادیو پخش شده است.

 

 

زهرا چخماقی دختر معروف خانم فریده فرخی نژاد

زهرا چخماقی متولد خرداد ۱۳۶۳ در بندرعباس، خبرنگار صدا و سیما میباشد . فوق دیپلم رشته پتروشیمی نفت از اصفهان و خبرنگاری دانشگاه علمی و کاربردی می باشد . پدرش علیرضا چخماقی برنامه ساز و مادرش گوینده بخش خبری صدا و سیما می باشد

اولین بار در دوره نوجوانی با کمک رانت پدر او و خواهرش زینب بعنوان گزارشگر و مجری وارد برنامه ‘موج ، موج مروارید’ شدند و یک و سال نیم روی آنتن بودند. با خواهرش زینب ارتباط خوبی دارد ، پدرش علیرضا چخماقی برنامه ساز و مادرش فریده فرخی نژاد گوینده بخش خبری صدا و سیما می باشد که بعد از بازنشستگی پدر سال ۷۶ به تهران مهاجرت کردند.

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل