فروشی میلیارد تومانی نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر/ مخاطبان از اجراهای استقبال کردند

فروشی میلیارد تومانی نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر/ مخاطبان از اجراهای استقبال کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از دفتر رسانه اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش ماهانه و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) تا پایان روز جمعه ۲ شهریورماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

سالن اصلی

نمایش «چاپلین» به کارگردانی مهران رنج‌بر که اجرای خود را از ۳۱ تیر در سالن اصلی تئاتر شهر با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۲۵۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود، با مجموع ۲۸ اجرا و میزبانی از ۸ هزار و ۵۳۰ مخاطب توانست به فروشی معادل ۱ میلیارد و ۸۷۱ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان دست پیدا کرد و ۲ شهریور به اجرای خود پایان داد.

سالن قشقایی

نمایش «رابطه» به کارگردانی نیلوفر مهاریان که اجرای خود را از ۱۱ تا ۲۹ مرداد در سالن قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان روی صحنه برده بود، با ۱۵ اجرا و میزبانی از ۱۲۸۱ مخاطب به فروشی معادل ۱۷۸ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان رسید.

نمایش «خون مردگی» به کارگردانی مهدی جلینی که اجرای خود را از ۱۱ تا ۲۹ مرداد در سالن قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه برده بود، با ۱۵ اجرا و میزبانی از ۶۳۱ مخاطب به فروشی معادل ۸۳ میلیون و ۸۸ هزار تومان دست پیدا کرد.

نمایش «در انتهای گلو» به کارگردانی سیدمحمد جواد سیدی‌زاده که اجرای خود را از ۱۴ تیر در سالن قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با ۱۵ اجرا و میزبانی از ۷۲۵ مخاطب به فروشی معادل ۸۹ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان رسید و ۷ مرداد به اجرای خود پایان داد.

نمایش «تایتان» به کارگردانی بابک محمودزاده که به‌عنوان اجرای دوم سالن قشقایی از ۱۴ تیر روی صحنه رفته بود با ۱۵ اجرا و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان و میزبانی ۱۳۸۲ مخاطب به فروشی معادل ۲۱۴ میلیون ۹۰۲ هزار تومان دست‌ پیدا کرد و ۷ مرداد به اجرای خود پایان داد.

سالن سایه

نمایش «روزهای بی‌باران» به کارگردانی سعید برجعلی که از ۲۵ خردادماه تا ۲۲ تیرماه در سالن سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه رفته بود،‌ توانست با مجموع ۲۴ اجرا و میزبانی از ۱۲۶۱ مخاطب به فروشی معادل ۱۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «پوده‌خواران» به کارگردانی امیر شفیعی که از ۲۹ خردادماه تا ۱۵ تیرماه در سالن سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۴۰ هزار تومان روی صحنه رفته بود،‌ با مجموع ۱۵ اجرا و میزبانی از ۳۳۶ مخاطب به فروشی معادل ۲۶ میلیون و ۱۲۴ هزار تومان دست پیدا کرد.

کارگاه نمایش

نمایش «خیلی زود عادت می‌کنیم» کارگردانی پرستو کرمی که از ۲۹ خردادماه تا ۲۲ تیرماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزارتومان به صحنه رفته بود، با ۲۲ اجرا و میزبانی از ۳۶۸ مخاطب به فروشی معادل ۳۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان دست پیدا کرد.

نمایش «تاج سلطان» به کارگردانی علیرضا باقری که از ۱۶ خردادماه تا ۲۵ تیرماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزارتومان روی صحنه رفته بود، با ۸ اجرا و میزبانی از ۲۰۱ مخاطب به فروش ۱۸ میلیون و ۵۹۰ هزار تومانی دست پیداکرده است.

نمایش «۷۳۰ کیلومتر» کارگردانی اشکان آبگون و سیاوش طاهری که از ۵ مردادماه تا ۲۲ مردادماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزارتومان روی صحنه رفته بود، با ۱۵ اجرا و میزبانی از ۳۵۷ مخاطب به فروش ۴۴ میلیون و ۳۸۴ هزار تومانی دست پیداکرده است.

سالن چهارسو

نمایش «در جستجوی بازیگر هملت» به کارگردانی مسعود دلخواه که اجرای خود را از ۱۴ تیرماه تا ۲۳ مرداد در سالن چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با مجموع ۲۸ اجرا و میزبانی از ۲۶۱۹ مخاطب توانست به فروشی معادل ۳۶۸ میلیون و ۵۱۴ هزار تومان برسد.

لازم به ذکر است آمار فروش و تماشاگران نمایش‌های تالار هنر و تماشاخانه سنگلج پس از پایان اجراها به‌زودی اعلام خواهد شد.

۵۷۵۷

منبع:خبرآنلاین

خروج از نسخه موبایل