حاشیه

تغییر چهره و استایل خاص آرزو افشار «آفرین زن شکیب» سریال آوای باران پس از 11 سال+عکس

تغییر چهره و استایل خاص آرزو افشار «آفرین زن شکیب» سریال آوای باران پس از 11 سال+عکس

آرزو افشار متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۷در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه مدرس است او ضمن تحصیل در دانشگاه در چند آموزشگاه معتبر زیر نظر اساتید خوب با بازیگری و کارگردانی آشنا شده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال ضمن ارائه بیوگرافی آرزو افشار، جدیدترین عکس های او را مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی آرزو افشار

آرزو افشار تک فرزند خانواده است که کودکی پرجنب و جوش و پرتحرکی داشته است.  از همان کودکی در کلاس های مختلف هنری ورزشی مانند خیاطی، گلدوزی، ژیمناستیک و … شرکت کرده است.

آرزو افشار از جمله اولین زنان جامعه است که توانسته با وجود مجرد بودن فرزندی را به سرپرستی بگیرد. آرزو افشار و کمند امیرسلیمانی هم مدرسه ای بوده اند. هنگامی که کمند امیر سلیمانی در فلیم سینمایی “ترنج” بازی می کند بسیار مورد توجه دانش آموزان، مسئولان مدرسه و مردم قرار میگیرد. همین امر باعث می شود که  آرزو افشار تصمیم بگیرد راه او را دنبال کند و بعد از پایان دوران دبیرستان در رشته‌ بازیگری ادامه تحصیل دهد.

فعالیت های آرزو افشار

آرزو افشار فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده است و در فیلم ها و سریال های بسیاری از جمله کمکم کن، همکلاس، آژانس دوستی و … بازی کرده است. آرزو افشار در سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال آوای باران در نقش همسر شکیب بازی کرده است که باعث شهرت بیشتر او در بین مردم شده‌ است.

آرزو افشار در سال ۱۳۹۹ در سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده‌ در شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته‌ است. این روزها آرزو به عنوان مدرس رشته‌ بازیگری در دانشگاه و آموزشگاه های آزاد بازیگری مشغول به کار است.

آرزو افشار مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. او از نخستین زنانی است که توانسته با وجود مجرد بودن دختری به نام پارمیدا را از بهزیستی به سرپرستی قبول کند. آرزو افشار به دلیل اینکه از قانون زنان مجرد برای سرپرستی طفل استفاده کرده است تا تصویب شدن قانون جدید در این رابطه اجازه ازدواج نخواهد داشت.

عکس های جدید آفرین سریال آوای باران

تصاویری غافلگیرکننده و ویژه از تغییر چهره آرزو افشار، بازیگر نقش «آفرین، زن دوم شکیب» در سریال آوای باران را بعد از ۱۱ سال در ۴۶ سالگی مشاهده خواهید کرد.

تغییر چهره و استایل خاص آرزو افشار «آفرین زن شکیب» سریال آوای باران پس از 11 سال+عکس

 

تغییر چهره و استایل خاص آرزو افشار «آفرین زن شکیب» سریال آوای باران پس از 11 سال+عکس

 

تغییر چهره و استایل خاص آرزو افشار «آفرین زن شکیب» سریال آوای باران پس از 11 سال+عکس

 

تغییر چهره و استایل خاص آرزو افشار «آفرین زن شکیب» سریال آوای باران پس از 11 سال+عکس

 

آرزو افشار

 

خلاصه داستان سریال آوای باران

آوای باران یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است که در سال ۱۳۹۲ در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از شبکه سه سیما پخش شده‌است.

این فیلم زندگی مردی به نام دکتر طاها ریاحی(حمیدرضا پگاه) که داروساز و مالک یک شرکت دارویی است را روایت می‌کند که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش (مبینا سادات آتشی-آزاده زارعی)رقم می‌خورد.

او پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد و متوجه می‌ شود که نادر (سام درخشانی) و زیور (الهام چرخنده)، خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش، نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آن‌ها فرار کرده و میان گروه های تکدی‌گری سر درآورده است. زیور و نادر که سعی دارند دختر خودشان که بیتا (نیلوفر پارسا) نام دارد را جای باران جا بزنند و…..

سریال آوای باران یک سریال اجتماعی خانوادگی حسین سهیلی زاده‌ است که در آن بازیگرانی مانند حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، الهام چرخنده، مهران احمدی و مهران رنجبر به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین او بازی کوتاه اما درخشان و تاثیر گذار در سریال”همه چیز آنجاست” داشته است.

سریال آوای باران

آثار هنری آرزو افشار

در ادامه به معرفی آثار این هنرمند خواهیم پرداخت.

مجموعه تلویزیونی

۱۳۶۴ آئینه غلامحسین لطفی شبکه ۱

۲۶ قسمت

۱۳۷۶ آژانس دوستی احمد رمضان‌زاده

محرم زینال زاده

شبکه ۱

۵۳ قسمت

۱۳۷۷ هفت سنگ سید عبدالرضا نواب صفوی شبکه ۲

۱۷ قسمت

۱۳۷۹ یلدای قدر محمدرضا فریس آبادی شبکه ۳

۵ قسمت

پخش در شب‌های قدر

۱۳۸۱ روزهای به‌یادماندنی همایون شهنواز

تورج منصوری

شبکه ۱
۱۳۹۲ آوای باران حسین سهیلی‌زاده شبکه ۳

۴۰ قسمت

۱۳۹۳ همه چیز آنجاست شهرام شاه‌حسینی شبکه ۳

۵۹ قسمت

نمایش خانگی

١٣٩٩ ملکه گدایان حسین سهیلی‌زاده تینا

سینمایی

۱۳۷۷ کمکم کن رسول ملاقلی‌پور
۱۳۸۰ هم‌کلاس سعید خورشیدیان
۱۳۸۱ دوشیزه محمد درمنش
۱۳۸۶ ماه‌وش محمد درمنش
١٣٨٧ نطفه شوم کریم آتشی در نقش رؤیا
۱۳۸۹ آژانس ازدواج محمد درمنش
١٣٩٠ شب گمشده کریم رجبی فیلم تلویزیونی
١٣٩١ دنیای بهتر بهروز شعیبی فیلم تلویزیونی
۱۳۹۱ رسوایی مسعود ده‌نمکی در نقش زن مستمند
۱۳۹۳ شاید یک معجزه کرامت پورشهسواری

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا