بیوگرافی پردیس پورعابدینی؛ زندگی شخصی و همسر واقعی اش و دیگر ناگفته ها+عکس

بیوگرافی پردیس پورعابدینی؛ زندگی شخصی و همسر واقعی اش و دیگر ناگفته ها+عکس

پردیس پورعابدینی در 22 فروردین 1379 در تهران به دنیا آمد. این بازیگر جوان که در گناه فرشته بازی کرده است، در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و تنها یک خواهر بزرگتر از خود به نام نسیم دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. پدر او بابک پورعابدینی مهندس الکترونیک بوده اما اطلاعاتی از اسم و شغل مادرش در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست و تاکنون عکسی از پردیس پورعابدینی و مادرش منتشر نشده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی پردیس پورعابدینی همراه باشید.

عکس های جدید پردیس پورعابدینی

 

 

 

 

پردیس پورعابدینی و همسرش

پردیس پورعابدینی در رشته بازیگری تحصیل نموده است. عکس پردیس پورعابدینی و همسرش از مواردی است که در اینترنت جستجو شده است . عکسی از پردیس پورعابدینی با حلقه ای که در انگشت داشت، کاربران را به این شک انداخت که این بازیگر متاهل شده ولی تاکنون این مسئله را رسما اعلام نکرده بود تا اینکه در اکران مردمی فیلم ساعت 6 صبح مهران مدیری، همسر پردیس پورعابدینی به عنوان یکی از حاضرین مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و بقول برخی خبرگزاری ها، پردیس خانم از همسرش رونمایی کرد.

شروع فعالیت پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی چون هنرمندان دیگر از کودکی علاقمند به بازیگری بود و پس از گذراندن کلاس های بازیگری مسعود کیمیایی در چندین تئاتر بازی کرد، شروع فعالیت پردیس پورعابدینی در بازیگری با نمایش شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1397 به کارگردانی مریم ‌برزگر است.

حضور در تئاتر

پردیس پورعابدینی در تئاترهای دانشجویی بازی کرده است، او در نمایش شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1397 به کارگردانی مریم ‌برزگر و در نمایش قصه ظهر جمعه در سال 1398 به کارگردانی نسیم ادبی به روی صحنه رفته است.

فعالیت در تلویزیون

پردیس پورعابدینی تا کنون در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده است، شاید برای شما هم اتفاق بیافتد هم که به عنوان یکی از آثار این بازیگر نام برده شده، نمایش تئاتر بوده که با سریال تلویزیونی پخش شده به همین نام، تشابه اسمی دارد.

ماجرای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی که در نمایش ظهر جمعه نسیم ادبی حضور داشت، مورد توجه بهرنگ علوی تماشاگر این تئاتر قرار گرفت و این کارگردان با مشورت با حامد عنقا از پردیس پورعابدینی برای تست گریم و بازی برای سریال آقازاده دعوت به عمل آورد. لازم به ذکر است که پورعابدینی پیش از بازی در نقش راضیه(مانلی) در سریال «آقازاده» در یک فیلم کوتاه هم ایفای نقش کرده بود.

حضور در سینما

پردیس پورعابدینی با بازی در فیلم هایی چون غریب، غریزه، بی‌مادرو خائن کشی در سینما حضور داشته است، این بازیگر به خوبی توانست نقش سمیه بروجردی دختر شهید بروجردی در فیلم غریب به تصویر بکشد و به خاطر بازی در این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

در نمایش خانگی

نخستین تجربه تصویری حرفه ای پردیس پورعابدینی به نقش آفرینی او در سریال نمایش خانگی آقازاده می شود، او در آقازاده نقش دختری به نام راضیه(مانلی) را ایفا نمود که از شهرستان به تهران آمده و وارد شرکت نیما(امیر آقایی) می شود تا زندگی بهتری داشته باشد سپس به عنوان طعمه ای بر سر راه حامد تهرانی(سینا مهرداد) قرار می گیرد تا بتواند برای نیما، برعلیه حامد مدرک جمع کنند و….

گناه فرشته نام سریالی است که پردیس پورعابدینی در آن بازی کرده اما هنوز نقش او در این سریال مشخص نیست، اولین قسمت سریال گناه فرشته ساعت 8 صبح یکم دی ماه 1402 به‌طور اختصاصی از فیلیمو منتشر می‌شود.

پردیس پورعابدینی در بی مادر

فیلم سینمایی «بی‌مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی، زندگی آرام یک زوج را به تصویر می کشد که با پا فشاری یکی از آن‌ها ناخواسته وارد آزمایش‌ها و دو راهی‌ها و مخاطرات اخلاقی می‌شود و….

در این فیلم پردیس پورعابدینی نقش مهروز را در کنار هنرمندانی چون امیر آقایی، میترا حجار،، پژمان جمشیدی، آوا جوهرچی و امیررضا جوکار بازی کرده است.

پردیس پورعابدینی در آقازاده

آقازاده یک سریال ایرانی در ژانر اجتماعی و سیاسی به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال 1399 در شبکه نمایش خانگی است.پردیس پورعابدینی در آقازاده بازیگر نقش راضیه/ مانلی مقدم است که در نخستین تجربه بازیگری در جلوی دوربین به شهرت دست پیدا کرد و در کنار ستارگانی چون امیر آقایی، نیکی کریمی،امین تارخ،سینا مهراد،ر،لعیا زنگنه،ثریا قاسمی بسیار خوش درخشید.

پردیس پورعابدینی بازیگر نقش راضیه(مانلی) است که در نقش پرستو وارد زندگی شخصیت‌های مهم سیاسی می‌شود اما در آخرین عملیات خود که به دام انداختن و جمع /آوری اطلاعات از یک مامور امنیتی به نام حامد(سینا مهراد) است، عاشق او می‌شود.

فیلم های سینمایی پردیس پورعابدینی

  • غریب:محمد حسین لطیفی، 1401
  • غریزه:سیاوش اسعدی، 1400
  • بی‌مادر:مرتضی فاطمی، 1400
  • خائن‌کشی :مسعود کیمیایی، 1399

سریال های نمایش خانگی پردیس پورعابدینی

  • گناه فرشته:حامد عنقا، 1402
  • آقازاده:بهرنگ توفیقی، 1399–1398
  • تئاتر پردیس پورعابدینی
  • قصه ظهر جمعه:نسیم ‌ادبی، 1398
  • شاید برای شما هم اتفاق بیافتد:مریم ‌برزگر، 1397

 

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل