ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی نمایش ویدیویی چه کسانی هستند؟ سرتیپی : تلاش کردیم مساله پلتفرم‌ها را برای نظام جا بندازیم

ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی نمایش ویدیویی چه کسانی هستند؟ سرتیپی : تلاش کردیم مساله پلتفرم‌ها را برای نظام جا بندازیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجمع عمومی عادی انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی برخط ظهر روز سه‌شنبه 30 مردادماه در محل خانه سینما برگزار شد و در جریان این جلسه اعضای جدید هیئت مدیره و بازرس انجمن انتخاب شدند.

براساس گزارش اعتماد، در نتیجه انتخابات که بعد از سایر دستورات جلسه برگزار شد، علی سرتیپی، محمد صراف، محمدجواد شکوری مقدم، حسین میرطاووسی، سعید رسول‌اف به عنوان اعضای اصلی و سیدرامین موسوی علی‌البدل اول و امیر پروین‌حسینی علی‌البدل دوم انتخاب شدند.

سعید نوروزی به عنوان بازرس و امیرحسین حیدری نیز به عنوان بازرس علی‌البدل رای آوردند.

در ابتدای جلسه که با حضور قابل توجه اعضا به رسمیت رسیده بود، دستور جلسه خوانده شد و در ادامه علی سرتیپی رئیس هیئت مدیره و محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن گزارش عملکرد را ارائه کردند.

سرتیپی در توضیح اقداماتی که در دو سال گذشته در انجمن صورت گرفته، گفت: «اتفاقی که در این دو سال افتاد این بود که پیرو دغدغه ما و آقای عسگرپور تلاش شد مساله پلتفرم‌ها را برای نظام جا بندازیم. ما از همه طرف زیر فشار بودیم و به طور شاخص دو سه پلتفرم اصلی زیر فشار بیشتر.»

او ادامه داد: «ما تلاش کردیم این را برای جامعه، مردم، مسئولان و نظام تعریف کنیم که کار پلتفرم ضدانقلاب، ضد نظام و ضد صداوسیما نیست. این اتفاق با کارهای فشرده‌ای که انجام شد، جلسات متعددی که با دوستان در مجلس داشتیم و جلسه با آقای مخبر به عنوان معاون رئیس جمهور و دیدار با رئیس دادستان کل کشور تلاش شد تا جایگاه پلتفرم‌ها را روشن کنیم.»

سرتیپی از اعضایی که مسئولیت جدید هیئت مدیره را برعهده خواهند گرفت درخواست کرد این همت را داشته باشند تا یاور یکدیگر باشند و در مشکلات به کمک همدیگر بیایند.

عسگرپور توضیحات خود را براساس گزارش عملکرد انجمن چنین آغاز کرد: «در دو سال گذشته بیشتر انرژی و وقت ما به همان چیزی صرف شد که آقای سرتیپی گفتند. اگر کسی از بیرون نگاه کند متوجه می‌شود نهادهایی که خود را به عنوان رقیب می‌دیدند در حال حاضر خیرخواهانه و یا به شکلی غیررقیب عمل می‌کنند و این به همین سادگی به دست نیامده است.»

عسگرپور در ادامه به دستاوردهای انجمن در این سال‌ها همچون عضویت در خانه سینما، امضای تفاهم‌نامه با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، راه‌اندازی کمیسیون محتوای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، بحث الحاق انجمن به اتاق بازرگانی تهران و … اشاره کرد.

گزارش محمد صراف خزانه‌دار انجمن ادامه‌دهنده جلسه بود او تاکید کرد: «در این مدت جلسات خوبی با نهادهای مختلف و کمیسیون‌ها داشتیم که توانست در موارد بسیاری موثر باشد. هنوز مواردی چون استخدام نیروهای وی‌اودی با تایید صداوسیما را فراموش نکرده‌ایم که با پیگیری‌ها اجازه داده نشد این اتفاق بیفتد.» او در ادامه به جزئیات مالی انجمن اشاره کرد.

سعید نوروزی بازرس انجمن نیز گفت: «دوستان هیئت مدیره هزینه زیادی را پرداخت می‌کنند که این انجمن پابرجا باشد و بتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.»

در ادامه بعد از نامزد شدن هشت عضو انجمن برای حضور در هیئت مدیره و دو عضو برای بازرسی انتخابات آغاز شد. که در نتیجه آن علی سرتیپی، محمد صراف، محمدجواد شکوری مقدم، حسین میرطاووسی، سعید رسول‌اف به عنوان اعضای اصلی و سیدرامین موسوی علی‌البدل اول و امیر پروین‌حسینی علی‌البدل دوم انتخاب شدند.

سعید نوروزی به عنوان بازرس و امیرحسین حیدری نیز به عنوان بازرس علی‌البدل رای آوردند.

5757

منبع:خبرآنلاین

خروج از نسخه موبایل