انتظارات یدالله کابلی استاد برجسته خوشنویسی از وزیر فرهنگ و ارشاد/هزارگونه سخن بر دهان و لب خاموش

انتظارات یدالله کابلی استاد برجسته خوشنویسی از وزیر فرهنگ و ارشاد/هزارگونه سخن بر دهان و لب خاموش

به گزارش خبرآنلاین، در پی معرفی سید عباس صالحی به عنوان گزینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسامی و پرسش از انتظارات اهالی هنر به ویژه با داشتن تجربه حضور صالحی در این وزارتخانه؛ یدالله کابلی خوانساری در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری خبرآنلاین قرار داده است؛ چنین نوشت: هزارگونه سخن بر دهان و لب خاموش. من هیچ باوری ندارم که این دلنوشته های متعهدانه کوچکترین تاثیری در فضای متشنج و اهداف مقدس ما ندارد.

نوشتن از اهمیت جایگاه فرهنگ وهنر که بالنده و ماندگار آرین تلاش بشریست سخن بسیار است. اهمیت انتخاب مدیران شایسته در این عرصه تاریخی امری خطیر است و بنده بیش از ۵۴ سال از عمر و جوانی خود را در اعتلا، ترویج و توسعه هنر قدسی خوشنویسی نهاده ام و بی مزد و منت و مخدومان بی عنایت کوشش بی امانی و پر ثمری را در راه مجد، عظمت هنر و فرهنگ کشور داشته ام.

جدا از تربیت جوانان برومند و ترویج این هنر شریف هزار ساله که بیانگر هویت ملّی این دیار گهر خیز است در تلاش‌های جشنواره ها و همایش ها با آثار خلاقه ای که به بیان معرفی شکوه و عظمت ریشه های تمدنی ایران داشته و نقش بلندی از تحکیم شعر و ادب و عرفان و فضیلت شعرا و سخنوران نامی کشور را  به همراه داشته و کوشیده ام.

 تا یار کرا خواهد

مهرش به که باشد

با احترام

یدالله کابلی

۵۷۵۷

منبع:خبرآنلاین

خروج از نسخه موبایل