معرفی سریال گمشدگان- ‏Lost

معرفی سریال گمشدگان-
‏Lost

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام سریال: گمشدگان

 

ژانر : معمايي، درام ، هيجاني

 

سازنده:

جفری لیبر

جی. جی. آبرامز

دیمون لیندلوف

 

 

سال انتشار: ۲۰۰۴-۲۰۱۰

تعداد فصل ها: ۶

تعداد قسمت ها: ۱۲۱

 

 

بازیگران

متیو فاکس

مایکل امرسون

جاش هالووی

نوین اندروز

تری اوکوئین

هنری یان کوسیک

فرانکویس چاو

سم اندرسون

ال اسکات کالدول

آدواله آکینویه آگباجه

اوانجلین لیلی

امیلی دی راوین

الیزابت میچل

مگی گریس

جف فاهی

جورج گارسیا

ربکا میدر

جان تری

سونیا والگر

فیونولا فلانگان

مالکوم دیوید کلی

سینتیا واتروس

دنیل دای کیم

یونجین کیم

کن لئونگ

میشل رودریگز

نستر کاربونل

ویلیام میپاتر

ایان سامرهلدر

زلیخا رابینسون

دومینیک موناگان

هارولد پرینوا

رودریگو سانتورو

حکیلی سانچز

 

خلاصه سریال

سریال گمشدگان روايت مردمي هست که از يک سقوط هواپيما جان سالم به در ميبرند و درست وسط جزيره اي دور افتاده در منطقه اي گرمسير، تلاش براي رهايي از جزيره رو آغاز ميکنند…

 

 

 

 

درباره سریال

هر قسمت ۴۲ دقيقه اي اين سريال علاوه بر ماجراي اصلي با فلش بک هايي به زندگي شخصيت ها همراه است و به تدريج مخاطب رو با زندگي شخصيت هاي اصلي داستان آشنا مي کنه. شخصيت هايي که تقريبا هر کدام از يک نژاد ، يک طرزتفکرو يک فرهنگ متفاوتند. در اين سريال نماينده اي از هر قاره وجود داره. از آسيا ، استراليا، آمريکا، اروپا و آفريقا وحتي از قطب هم نماينده اي حضور دارد!

شايد يکي از مسائلي که باعث جذب بي سابقه مخاطب براي اين سريال شده همين نکته باشد. نکته ظريفي که باعث شده تا تقريبا تمام بينندگان به راحتي با شخصيت هاي داستان همزاد پنداري کنند. کمتر کسي ممکن است اين روزها پيدا شود که نام سريال گمشدگان را نشنيده باشد . سريالي سراسر معما و هيجان که توانسته با به کار گيري مجربترين گروه فيلم سازي صحنه هايي را خلق کند که تاکنون مشابه آن را نديده ايد . جلوه هاي ويژه سريال لاست و فيلمبرداري واقعاً جذاب و منحصر به آن فرد باعث شده است هواداران بسياري از سراسر دنيا ( و نيز از ايران ) پيدا کند تا جايي که سايت هاي بسياري مخصوص هواداران اين سايت در ايران و خارج ايران ساخته شده است .اين سريال داستان گروهي از بازماندگان انفجار پرواز Oceanic 815 بر فراز جزيره‌ ناشناس در اقيانوس آرام است. سبک کلي سريال معما گونه ‌است و با يافتن هر پاسخ چندين سوال نو بوجود مي‌آيد.

منبع: انتخاب

خروج از نسخه موبایل