حرف آخر مبینا نعمت زاده درباره پزشکی

حرف آخر مبینا نعمت زاده درباره پزشکی

مبینا نعمت‌زاده تکواندوکار کشورمان که دومین مدال بانوان ایران در تاریخ المپیک را پس از کیمیا علیزاده کسب نموده است، پس از بازگشت به ایران به‌همراه خانواده‌اش در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و بار دیگر درخواست خود را برای پذیرفته شدن در رشته پزشکی را مطرح کرد که با واکنش های بسیاری همراه بود. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر، صحبت های مبینا نعمت زاده در برنامه تلویزیونی را منتشر نموده ایم.

بیشتر بخوانید: بعد از ورزش چه بخوریم تا سریعتر لاغر شویم؟

گفتگو با مبینا نعمت زاده

مبینا نعمت‌زاده دارنده مدال برنز المپیک 2024 پاریس در رشته تکواندو، در برنامه تلویزیونی از مامان بگو، رسما تایید کرد که می‌خواهد پزشکی بخواند، این درخواست او از نظر برخی کاربران منطقی و از نظر بسیاری ناعادلانه است. مبینا نعمت زاده در گفتگو با مجری برنامه از مامان بگو، عنوان داشت:

از اول دوست داشتم پزشک بشم، دیپلم رو گرفتم رشته تجربی، ولی برای کنکور واقعیت اصلا نشد که بخونم برای کنکور و یا برم برای کنکور دادن و این تنها درخواست من بود و هیچ درخواست دیگه ای واقعا نداشتم. حالا نمی‌دونم قبول شد یا نه اینارو من در جریان نیستم.

مجری برنامه از مامان بگو در ادامه صحبت های مبینا نعمت زاده گفت:

گویا پذیرفته شده، توی خبرها آقای رییس جمهور محترممون این درخواست شمارو پذیرفتند، حالا اگه پزشکی بخونی ورزش و قهرمانی چی میشه چون پزشکی خیلی وقت آدمو میگیره؟

پدر مبینا نعمت زاده در پاسخ به سوال مجری تلویزیون عنوان داشت:

مبینا واقعا بچه ی درس‌خوانیه و مطالعش خیلی بالاست.

مبینا نعمت زاده تکواندوکار ایرانی متولد 27 اردیبهشت 1384 در تهران اما اصالتا اهل زنجان و آذری زبان است.او دارای مدال برنز المپیک 2024 و مدال برنز بازی‌های آسیایی 2022 در وزن 49 کیلوگرم می‌باشد.

بیشتر بخوانید: آلیسا اشمیت دونده آلمانی جذاب ترین ورزشکار زن المپیک 2024 پاریس شناخته شد+عکس

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل