آناهیتا درگاهی،ماجرای ازدواج اول و دوم و تیپ و استایل جذابش در اکران “فیلم یادگار جنوب”+عکس

آناهیتا درگاهی،ماجرای ازدواج اول و دوم و تیپ و استایل جذابش در اکران “فیلم یادگار جنوب”+عکس

آناهیتا درگاهی متولد ۷ بهمن ۱۳۶۵ بازیگر و نقاش است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با ایفای نقش در فیلم سینمایی آخرین بار کی سحر را دیدی؟ آغاز کرد. در این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی آناهیتا درگاهی و عکس های جدید او همراه شوید.

استایل دهه شصتی آناهیتا درگاهی

با تیپی الهام‌گرفته از دهه شصت در اکران فیلم “یادگار جنوب” ظاهر شد. این سبک لباس پوشیدن، که با عناصری مانند طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های دهه شصت میلادی شناخته می‌شود، جذابیت خاصی به ظاهر او بخشیده و توجه‌ها را به خود جلب کرده است. انتخاب این تیپ می‌تواند به‌عنوان یک ادای احترام به مدهای گذشته و نشان‌دهنده علاقه به سبک‌های نوستالژیک باشد.

 

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

همان طور که اشاره شد، آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان آغاز کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی نیز حضور فعال داشته‌است. همچنین، طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی را نیز بر عهده داشته‌است. او در کنار فعالیت در عرصه‌های نقاشی و بازیگری، تهیه‌کنندگی موزیک ویدئوی پردۀ آخر از رضا کیانیان و یکی از کنسرت‌های آرین کشیشی را عهده‌دار بوده‌است.

پشتکار و علاقه آناهیتا درگاهی به نقاشی منجر به برپایی نمایشگاه های مختلف انفرادی و گروهی شد و او تابه حال نمایشگاه های مختلفی در کاخ نیاوران، گالری سیحون، موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد، گالری کمال الملک به صورت انفرادی و گروهی برگزار کرده است.

ازدواج آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی 2 بار با چهره های سرشناس در عرصه ورزش و بازیگری ازدواج کرد که هردو ازدواج او به طلاق ختم شد.

همسر اول او، محمد پروین

آناهیتا درگاهی برای اولین بار با محمد پروین، فوتبالیست کشورمان در پست هافبک و پسر علی پروین از چهره های سرشناس فوتبال پرسپولیس در سال 1393 ازدواج کرد. پروین چندین بار در نمایشگاه های نقاشی آناهیتا درگاهی شرکت می کرد و همین رفت و آمدها در نمایشگاه نقاشی آناهیتا موجب آشنایی آنها شد که سرانجام باهم ازدواج کردند اما زندگی زناشویی آنها دوام زیادی نداشت و از هم جدا شدند.

اولین بار خبر طلاق این زوج شناخته شده توسط محمد پروین تکذیب شد که چندی نگذشت که خبر طلاق ازسوی خانواده پروین تایید شد. این زوج فرزندی نداشتند.

همسر دوم او، اشکان خطیبی

اشکان خطیبی، بازیگر محبوب ایرانی در برنامه خندوانه خبر ازدواجش را با آناهیتا درگاهی اعلام کرد. آنها از زوج های بی حاشیه ای بودند که ظاهرا زندگی آرام و سرشار از عشقی را در کنار هم داشتند اما این زندگی زناشویی آناهیتا هم به طلاق ختم شد.

اشکان خطیبی در برنامه گپ نیز در دوران زندگی اش با آناهیتا درگاهی حضور یافت و در پاسخ به این سوال که چگونه با همسرت آشنا شدی؟ گفت: در ابتدا من و همسرم دوست بودیم اما کم کم به هم علاقه مند شدیم و درنهایت هم دل من رو دزدید و ما با هم ازدواج کردیم.

ناگفته نماند که آناهیتا درگاهی پس از ازدواج با اشکان خطیبی به دنیای بازیگری در تئاتر هم وارد شد و سابقه بازی در چند کار را در کنار اشکان خطیبی، همسر سابقش یا در نمایش هایی به کارگردانی او دارد.

آغاز بازیگری آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی دوره بازیگری را نزد فرزاد موتمن گذراند و اولین بار توسط فرزاد موتمن برای بازی در فیلم آخرین بار کی سحرو دیدی انتخاب شد.

فیلم آخرین بار کی سحرو دیدی اولین بار در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نقش هرچند کوتاه آناهیتا درگاهی در این فیلم دیده شد.

اولین تجربه بازیگری آناهیتا درگاهی در تئاتر مربوط به سال 96 است و این بانوی هنرمند تجربه چند بازی در کنار همسرش اشکان خطیبی یا در نمایش هایی به کارگردانی او را دارد.

درگاهی، در عرصه سینما و تئاتر، به‌عنوان بازیگر نیز فعالیت دارد. او نخستین دوره‌های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند. مؤتمن در سال ۱۳۹۴ او را برای بازی در فیلم خود با عنوان آخرین بار کی سحر را دیدی؟ برگزید.

آناهیتا درگاهی یکسال بعد از بازی در فیلم زرد، برای بازی در فیلم زرد ساخته مصطفی تقی‌زاده انتخاب شد و باز هم نقش کوتاهی در این فیلم ایفا کرد. بازی در نقش های جدی تر در سال های بعد برای آناهیتا درگاهی اتفاق افتاد و قانون مورفی رامبد جوان یکی از آن نقش های جدی بود.

مروری بر نقش های آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران 3 به کارگردانی بهمن گودرزی در نمایش خانگی می باشد که در ادامه دو فصل قبلی آن ساخته شده است. آناهیتا درگاهی با نقش ستاره به جمع بازیگران این گروه در فصل سوم پیوسته و شخصیت مقابل امین حیایی را ایفا می کند. او در این فیلم به دلیل بدهی و غرق شدن جنسهای قاچاقی خود از غلامحسن با بازی امین حیایی کمک می خواهد که این کمک منجربه اتفاقات متعددی برای آنها می شود.

مجید صالحی، الهام کردا، سعید امیرسلیمانی، زنده یاد عزت الله مهرآوران، رضا نیکخواه، هومن برق نورد، مینا وحید، بهرنگ علوی، حسین امیدی و محمدرضا صولتی بازیگران دیگر این سریال می باشند.

آناهیتا درگاهی در می خواهم زنده بمانم

سریال می خواهم زنده بمانم سریالی به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 است که پخش آن تا سال بعد ادامه پیدا کرد. این سریال که داستان آن در سال 1368 رخ می دهد درباره دختری به نام هما حقی است که برای نجات پدرش از اعدام تلاش بسیاری کرده و توسط فردی به نام امیر شایگان پدر خود را نجات می هد اما ….

آناهیتا درگاهی در این سریال نقش شیوا مستور را در کنار بازیگرانی همچون حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، بابک کریمی، مهران احمدی، مهدی حسینی نیا، عزت الله مهرآوران ، بهرام ابراهیمی و … ایفا می کند.

آناهیتا درگاهی در چشم و گوش بسته

فیلم سینمایی چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1398 است. در این فیلم مردی توسط یک زن خلافکار کشته می شود و دو غریبه به اشتباه به جرم قتل آن دستگیر می شوند. یکی از آن مردها که نابیناست صدای گلوله را شنیده و دیگری که ناشنواست صحنه قتل را دیده است. این دو. مرد از صبح تا عصر فرصت فرار دارند و …

آناهیتا درگاهی در نقش زن تبهکار به همراه امین حیایی، بهرام افشاری، لیندا کیانی، مسعود کرامتی، مانی حقیقی و پوریا پورسرخ در این فیلم به هنرمندی پرداخته اند.

ارغوان در سریال قطب شمال

آناهیتا درگاهی با سریال قطب شمال دوباره به نمایش خانگی آماده است . او پیش از این در سریال می خواهم زنده بمانم خوش درخشیده بود و طرفداران زیادی داشت. آناهیتا درگاهی در سریال قطب شمال نقش ارغوان را بازی می کند.او یکی از نقش های اصلی سریال را بر عهده دارد. سریال قطب شمال از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

داستان سریال قطب شمال در مورد زوجی به نام همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون به دلایلی زندانی شده و پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد. آرشام یکتا متولد می‌شود، دختری به نام صحرا کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائن‌ها برای آرشام هموار شود.

قطب شمال، اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی می باشد، داستان این اثر درباره ملوانی به نام ادموند دانتس است که به خاطر خیانت 4 نفر از آشنایانش، به ناحق و به جرم خیانت به کشور زندانی می‌شود. او سال‌ها را در زندان می‌گذراند و در نهایت موفق به فرار می‌شود و پس از زندان هویتی جدید برای خود برمی‌گزیند و بقیه عمرش را صرف نقشه کشیدن و اجرای انتقام از کسانی می‌کند که زندگی او را تباه کرده‌اند…

فیلم‌شناسی

سینما

سال عنوان کارگردان نقش
۱۳۹۴ آخرین بار کی سحر را دیدی؟ فرزاد مؤتمن کتی
۱۳۹۵ زرد مصطفی تقی‌زاده بهار
۱۳۹۶ قانون مورفی رامبد جوان شهره
۱۳۹۷ سودابه محمدعلی سجادی
۱۳۹۸ چشم‌وگوش‌بسته فرزاد مؤتمن نانا
سینما شهر قصه[۱] کیوان علی‌محمدی و علی‌‌ اکبر حیدری
تورقوزآباد علی شاه‌حاتمی
نیلگون حسین سهیلی‌زاده
۱۳۹۹ راند چهارم علیرضا امینی
جوجه تیغی مستانه مهاجر
۱۴۰۰ مرد بازنده محمدحسین مهدویان بهار

نمایش خانگی

سال عنوان کارگردان نقش
۱۳۹۷ ممنوعه امیر پورکیان طلا دولو
۱۳۹۹ خوب، بد، جلف: رادیواکتیو محسن چگینی آناهیتا مدنی
۱۴۰۰ می‌خواهم زنده بمانم شهرام شاه‌حسینی شیوا مستور
۱۴۰۱ ساخت ایران ۳ بهمن گودرزی ستاره
۱۴۰۳ قطب شمال امین محمودی‌یکتا ارغوان
۱۴۰۳ غربت امیر پورکیان

تئاتر

  • نفرین قحطی‌زدگان، کارگران و مترجم: اشکان خطیبی، تماشاخانهٔ ایرانشهر، سالن استاد سمندریان، خرداد ۱۳۹۸
  • وقتی خروس غلط می‌خوانَد، کارگردان:علی شمس، تماشاخانه ایرانشهر، ۱۳۹۷
  • کنسرت تئاتر ده سال تنهایی، اشکان خطیبی، تالار وحدت، ۱۳۹۷
  • در انتظار آدولف، کارگردان و مترجم :علیرضا کوشک جلالی، تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظر زاده کرمانی ، آذر ۱۳۹۶
  • سه خواهر (اثر آنتون چخوف)، محمدحسن معجونی، تماشاخانهٔ پالیز، خرداد ۱۳۹۶
  • نمایشنامه‌خوانی مدرسهٔ شبانه (اثر هارولد پینتر)، ۱۳۹۵

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل