بیوگرافی و زندگینامه پاتریک دمپسی/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

بیوگرافی و زندگینامه پاتریک دمپسی/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام اصلی: پاتریک گالن دمپسی

 

متولد: ۱۳ ژانویه ۱۹۶۶ لویستون، مین، ایالات متحده

 

حرفه: بازیگر، راننده ماشین مسابقه‌ای

 

سال‌های فعالیت: ۱۹۸۵–اکنون

 

همسران: جیلیان دمپسی (۳۱ ژوئیه ۱۹۹۹ – اکنون) (۳ فرزند)

 

راکی پارکر (۲۴ اوت ۱۹۸۷ – ۲۶ آوریل ۱۹۹۴) (طلاق گرفته)

 

فرزندان: تالولا فایف دمپسی

 

داربی گالن دمپسی

 

سالیوان پاتریک دمپسی

 

قد: ۱۷۵ سانتی متر

 

 

 

 

بیوگرافی

پاتریک گالن دمپسی در 13 ژانویه 1966 در لویستون، مین، ایالات متحده آمریکا در خانواده آماندا و ویلیام دمپسی به دنیا آمد. پدرش فروشنده بیمه و مادرش کارمند مدرسه بود.

او در دبیرستان منطقه ای دومینیک تحصیل کرد. در سن 12 سالگی، تشخیص داده شد که او مبتلا به نارساخوانی است. تقریباً در همین دوره زمانی، دمپسی احساس ناامنی می‌کرد.

او از کودکی در شعبده بازی مهارت داشت. او حتی در مسابقات ملی شعبده بازی هم برنده شد. او همچنین یک اسکی باز ماهر بود. زمانی که در دبیرستان بود، قهرمانی اسلالوم ایالت مین را به دست آورد.

 

عکس های پاتریک دمپسی

 

والدین پاتریک دمپسی طلاق گرفتند و او مجبور شد با مادرش زندگی کند. پاتریک کوچکترین فرزند خانواده بود. او دو خواهر بزرگتر دیگر در خانواده اش دارد. نام خواهران او آلیشیا هاتن و مری دمپسی است. او نه تنها خواهر دارد، بلکه یک برادر ناتنی به نام شین رای نیز دارد. پاتریک در باکفیلد و ترنر توسط مادرش به همراه خواهران و برادر ناتنی‌اش بزرگ شد. 

پاتریک گالن دمپسی دبیرستان را ترک کرد تا بازیگری را دنبال کند و نقش «دیوید» را در تولید «سه‌گانه آهنگ مشعل» در سانفرانسیسکو دریافت کرد. او در چندین نمایش از جمله «خاطرات ساحل برایتون» و «موضوع شاخه‌های گل رز بود » بازی کرد.

او اولین نقش اصلی خود را در سال 1987 در فیلم “در حال و هوا” به دست آورد. در همان سال، او همچنین در فیلم عاشقانه “Can’t Buy Me Love” بازی کرد که تصویر پسر-عاشق او را تقویت کرد. 

سال 1991 سال بسیار شلوغی برای این بازیگر بود زیرا او پروژه های زیادی را در دست داشت. او در دو فیلم Mobsters و Run ظاهر شد که تطبیق پذیری او را در بازیگری ثابت کردند

سال 2005 برای دمپسی سال خوبی بود زیرا او نقش مهم خود را به نام “دکتر” دریافت کرد. درک شپرد در سریال درام پزشکی آمریکایی «Grey’s Anatomy». او یک شبه ستاره شد و طرفدارانش گسترش یافت.

منبع: انتخاب

خروج از نسخه موبایل