حاشیه

بیوگرافی عارف غفاری نژاد فیلمساز و بازیگر + عکس

بیوگرافی عارف غفاری نژاد فیلمساز و بازیگر + عکس

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل عارف غفاری نژاد کارگردان و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و شخصی عارف غفاری نژاد با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه عارف غفاری نژاد(Aref Ghafari Nejad)

  • نام اصلی : عارف غفاری نژاد
  • متولد : بندرشرفخانه
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : فیلمساز و بازیگر
  • مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد کارگردانی

بیوگرافی کامل عارف غفاری نژاد

عارف غفاری نژاد نویسنده و کارگردان متولد شهر توریستی بندرشرفخانه ، او اصالتا بندرشرفخانه ای میباشد.بیوگرافی عارف غفاری نژاد فیلمساز و بازیگر + عکس

بیوگرافی عارف غفاری نژاد فیلمساز و بازیگر + عکس

عارف غفاری نژاد - Aref Ghafari Nejad

عارف غفاری نژاد – Aref Ghafari Nejad

عارف غفاری نژاد در رشته کارگردانی حرفه ای سینما ادامه تحصیل داده و مدرک کارشناسی ارشد این رشته را از دانشگاه تهران دریافت کرده است.

عارف غفاری نژاد

عارف غفاری نژاد فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم های کوتاه آغاز کرده و به عرصه فیلمسازی و سینما ورود پیدا کرده است تا کنون بازیگران چهره سینما و تلویزیون از جمله محمد فیلی بازیگر نقش ماندگار شمر در سریال مختارنامه ، حیدر خروجی شندی و حمیده مقدس زاده با عارف غفاری نژاد همکاری کرده و در فیلم های این کارگردان مقابل دوربین رفته اند. گفتنی ست محمد فیلی در فیلم ارتباط سمی و حمیده مقدس زاده در فیلم های کوتاه هوار و حاج ابوالقاسم بازیگر این کارگردان بوده اند.

عارف غفاری نژاد

عارف غفاری نژاد فیلم هایی با محتواهای اجتماعی تولید کرده و در چند جشنواره خوش درخشیده است و در اولین فیلمش که فیلم کوتاه رتیل نام داشته و محتوایش معضل اعتیاد بوده خودش نیز بعنوان بازیگر با چند بازیگر دیگر مقابل دوربین رفته و بازی کرده است.

عارف غفاری نژاد

به چندی از فیلم هایی که عارف غفاری نژاد فیلمنامه آنها را نوشته و ساخته است میپردازیم :

فیلم های : نذری ، هندزفری ، دیوار ، ستار ، پرتاب ، کت قهوه ای ، همه متهمیم ، دندونه ، نکته و ارتباط سمی

عارف غفاری نژاد

فیلم کوتاه پرتاب به نویسندگی و کارگردانی : عارف غفاری نژاد با انتخاب هیئت داوران به بخش رقابتی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 تهران راه یافت و چندین بار در این جشنواره با استقبال مخاطبان به روی پرده رفت و پخش شد.

عارف غفاری نژاد با گروه تولید محتوای فیلم تهران ، نارمک در حال گذراندن مراحل پیش تولید فیلم بمباران و چند فیلم دیگر است که بزودی مقابل دوربین خواهد برد.

شایان ذکر است در فیلم های آتی عارف غفاری نژاد بازیگران جدید از سینما و تلویزیون مقابل دوربین این فیلمساز خواهند رفت.

عارف غفاری نژاد


منابع : نم نمک | عارف غفاری نژاد اینستاگرام/ عارف غفاری نژاد فیسبوک/ /uhvt ythvd kChnصفحه شخصی عارف غفاری نژاد/عارف غفاری نژاد ویکی پدیا/ عارف غفاری نژاد تلگرام

منبع : نم نمک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا