بیوگرافی وحید حجازی فر بازیگر و همسرش + فرزندان

بیوگرافی وحید حجازی فر بازیگر و همسرش + فرزندان

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل وحید حجازی فر بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و نقش حمید باکری در موقعیت مهدی به همراه عکس های خانوادگی و شخصی وحید حجازی فر با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه وحید حجازی فر و همسرش(Vahid Hejazifar)

  • نام اصلی : وحید حجازی فر
  • متولد : خوی
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت :
  • قد وحید حجازی فر : 170 سانتیمتر

بیوگرافی کامل وحید حجازی فر

وحید حجازی فر متولد خوی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

وحید حجازی فر – Vahid Hejazifar

خانواده و برادر هنرمند

وحید حجازی فر ، برادر هادی حجازی فر است.

وحید حجازی فر و برادرش هادی حجازی فر

شروع فعالیت هنری

وحید حجازی فر پیش از ورود به سینما و حرفه بازیگری ، در تئاتر عروسکی ، نویسندگی ، بازی و عروسک سازی کرده بود.

عکس کودکی وحید حجازی فر

اولین فیلم

وحید حجازی فر بازیگر است و برای اولین بار در سال 1400 با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی برادرش و نقش «حمید باکری» وارد حرفه بازیگری شد.

نقش حمید باکری

«حمید باکری» برادر کوچک تر «مهدی باکری» است که از فرماندهان میانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول جنگ ایران و عراق بود و جانشینی فرمانده لشکر 31 عاشورا را برعهده داشت. این نقش ، اولین تجربه وحید حجازی فر به عنوان بازیگر بود.

وحید حجازی فر در نقش حمید باکری

خیلی اتفاقی برای بازی در این نقش انتخاب شدم و هیچ قرار قبلی در کار نبود. گویا هادی جان و شهرام جان خلج کلی تست گریم زده بودن برای این نقش ، منتهی از نتیجه راضی نبودن. در نهایت به توصیه یکی از دوستان نزدیک ، و جناب خلج روی بنده هم تستی زده شد و نتیجه کار شد عکسی که می بینید.

خود من حداقل تا مدت ها شباهت رو حس نمی کردم و تردید داشتم که از پس این نقش مهم بربیام که با دلگرمی های اطرافیانم ، خاضعانه سعی کردم بپذیرم و البته که اعتماد کردم به انتخاب و اعتمادِ هادی.

وحید حجازی فر و برادرش در فیلم موقعیت مهدی

خوشحالم که نقش آقا حمید باکری قسمت من شد و این نقش رو زیر نظر یکی از خلاق ترین ها و حرفه ای ترین های این هنر ، هادیِ عزیزم ایفا کردم و خوشحالی اصلیم بابت نتیجه کار و رضایت آقا احسان باکری و خانواده محترم شون بود.

وحید حجازی فر و برادرش در سریال عاشورا

وضعیت ازدواج و همسر وحید حجازی فر

از وضعیت ازدواج و همسر وحید حجازی فر اطلاعات دقیقی در دست نیست.

فقط کار عروسکی

متأسفانه یا خوشبختانه نه دغدغه سینما و تئاتر دارم نه علاقه ای برای ادامه بازیگری در حال حاضر ، و نه آن چنان ارتباطاتی که بتونم زمینه همکاریِ کسی با کسی دیگر رو فراهم کنم! تنها علاقه کاریم در حال حاضر عروسک هست ، و چند سالی هست که مهاجرت کردم از پایتخت تا دور از این فضا و هیاهو بتونم زندگی آرومی داشته باشم و به علاقه اصلیم ، عروسک و زندگی بپردازم.

سریال داریوش

وحید حجازی فر در سال 1403 در سریال داریوش در نقش سیفی بازی کرده است.


منابع : نم نمک | وحید حجازی فر اینستاگرام/ وحید حجازی فر فیسبوک/ ، pdn p[hcd tv/صفحه شخصی وحید حجازی فر/وحید حجازی فر ویکی پدیا/ وحید حجازی فر تلگرام

خروج از نسخه موبایل