حاشیه

معرفی سریال آشنایی با مادر- How I Met Your Mother

معرفی سریال آشنایی با مادر- How I Met Your Mother

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی سریال آشنایی با مادر- How I Met Your Mother

نام سریال: آشنایی با مادر- How I Met Your Mother

  • خالق: کارتر بیز و کریگ توماس
  • سال پخش: ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴
  • تعداد قسمت‌ها: ۲۰۸
  • ژانر: کمدی، درام و رمانتیک
  • میانگین امتیازات How I Met Your Mother در IMDB: ۸.۳

 

 

بازیگران: جاش رادنر، جیسون سیگل و کوبی اسمالدرز و…

شخصیت ها با کت و شلوار در خیابان سریال How I Met Your Mother (آشنایی با مادر)، یکی از بهترین سیتکام های تاریخ

 

خلاصه سریال

آشنایی با مادر که یکی دیگر از بهترین سریال های خارجی تمام شده به شمار می‌رود، همان‌طور که از اسمش هم پیداست، داستان آشنایی تد موزبی با مادر فرزندانش را روایت می‌کند. ما در طول این سریال شاهد شکل‌گیری دوستی بین افراد مختلف و زندگی آن‌ها با یکدیگر هستیم.

تد لیلی و مارشال در سریال How I Met Your Mother

 

 

درباه سریال

سریال How I Met Your Mother در ۱۹ سپتامبر سال ۲۰۰۵ (۲۸ شهریور ۱۳۸۴) توسط شبکه CBS پخش شد و به سرعت محبوبیت زیادی نه‌تنها در کشور آمریکا بلکه در سراسر جهان پیدا کرد. این سریال به‌راحتی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی در کشور ما هم به‌شمار می‌رود. کارتر بیز و کریگ توماس سازندگان اصلی این سریال با الهام گرفتن از زندگی شخصی خودشان این سریال را تهیه و پس از گذشت ۹ سال از پخش اولین قسمت آن و تولید ۲۰۸ قسمت، در ۳۱ مارس ۲۰۱۴ (۱۱ فروردین ۱۳۹۳) آخرین قسمت آن را پخش کردند تا نتیجه زحمات آن‌ها سریالی باشد که احساسات میلیون‌ها بیننده خود را تحت تاثیر قرار داده است.

محل فیلم‌برداری سریال How I Met Your Mother

شخصیت‌هایی مثل مارشال و لیلی که تازه ازدواج کردند یا بارنی که محبوبیت زیادی بین طرفدارن پیدا کرده بود و رابین شرباسکی که یک خبرنگار کانادایی بود. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مجموعه را شاید بتوان اینطور دانست که طرفداران سریال Friends (دوستان)، بعد از اتمام سریال محبوبشان به‌دنبال یک جایگزین خوب بودند؛ هرچند که بعد از گذشت مدتی، آشنایی با مادر به‌طور کلی از زیر سایه سریال دوستان بیرون آمد و به خودیِ خود، تبدیل به یک اثر ماندگار شد.

 

یک نکته خیلی جالب  پیشنهاد ازدواج واقعی در سریال است!

شاید جالب‌ترین حقیقت سریال مربوط‌به این قسمت مقاله باشد. در قسمت پایانی فصل دوم به‌نام «Something Blue»، در سکانس رستوران و پشت میزی که تد و رابین نشسته بودند، یک خانم و یک آقا بر سر یک میز حضور داشتند که تنها برای پر کردن فضای سکانس آن‌جا بودند. تیموتی روسو نام آن آقا و همراه ایشان جانا روگان نام داشت. قبل از آماده کردن صحنه تیموتی با سازندگان سریال صحبت می‌کند که قصد دارد از جانا خواستگاری کند. فیلم‌نامه به‌کلی تغییر می‌کند، حلقه‌ای که تیموتی خریداری کرده بود در لیوان رابین قرار می‌گیرد و زمانی‌که رابین می‌پرسد این حلقه متعلق به کیست، تیموتی حلقه را از رابین می‌گیرد و به روگان پیشنهاد ازدواج می‌دهد. تمام عوامل سریال و تمام بازیگران از این برنامه اطلاع داشتند به‌غیر از جانا روگان؛ کسی که می‌تواند خودش را خوشبخت‌ترین خانم روی زمین قلمداد کند که هروقت سریال را تماشا می‌کند، می‌تواند شاهد صحنه خواستگاری همسر خود از او باشد. پیشنهاد می‌کنیم این سکانس را بار دیگر با دقت تماشا کنید. جانا روگان درباره این سکانس می‌گوید: «اصلا قرار نبود تیموتی از سر میز بلند شود و ما هیچ نقشی در آن قسمت نداشتیم. زمانی‌که تیموتی از میز بلند شد، حلقه را از رابین گرفت و دوربین به سمت ما چرخید، قلب من از شدت ضربان داشت منفجر می‌شد. من عاشق این سریال بودم و اکنون بهترین لحظه زندگی من جلوی دوربین این سریال رقم خورده است؛ واقعا نمی‌توانم آن لحظه را توصیف کنم».

پیشنهاد ازدواج تیموتی روسو در سریال How I Met Your Mother

 

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا