معرفی سریال هیولا

معرفی سریال هیولا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام سریال: هیولا

 

سال انتشار: ۱۳۹۸

 

کارگردان: مهران مدیری

 

ژانر: سیاسی، کمدی، اجتماعی

 

تعداد فصل: ۲

 

تعداد قسمت ها: ۳۵

 

 

 

بازیگران: 

مهران مدیری
محمد بحرانی
سیما تیرانداز
نیما شعبان‌نژاد
فرهاد اصلانی
شبنم مقدمی

 

 

 

خلاصه سریال

هوشنگ معلم ساده و با شرافتی که به زندگی خود قانع است و چشم‌داشت زیادی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می‌گیرد که زندگی اش تغییر می‌کند و وارد جریان اختلاس و کلاهبرداری می‌شود. او به شکل غیرمنتظره‌ای صاحب مال و منال و ثروت بادآورده‌ای شده و از شخصیت قبلی خود فاصله می‌گیرد. داستان در چند دوره زمانی از قاجار تا به امروز روایت می‌شود.

 

درباره سریال

سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سیدمصطفی احمدی ساخته شود. از نکات جلب این سریال می توان به پایان دادن سال ها دوری مهران مدیری و پیمان قاسمخانی پس از سریال پرطرفدار شب های برره اشاره نمود. در این سریال فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی نقش زوجی را بازی می کنند که زندگی سالم و ساده ای دارند و مهران مدیری نقش مردی را بازی می کند که مسیر زندگی آنها را دچار تغییر می کند. از دیگر نکات قابل ذکر در مورد این سریال می توان اشاره کرد که این مجموعه از لحاظ پوشش بازیگران و شوخی هایی که در آن اتفاق می افتد نزدیک به آثار تلوزیونی است.

توزیع اولین قسمت سریال هیولا با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان روبرو شد و در اولین ساعات انتشار توانست نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند و به رکورد قابل توجهی دست یابد.

منبع: انتخاب

خروج از نسخه موبایل