معرفی فیلم محافظ یک آدمکش- The Hitman’s Bodyguard

معرفی فیلم محافظ یک آدمکش- The Hitman’s Bodyguard

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام فیلم:  محافظ یک آدمکش- The Hitman’s Bodyguard

کارگردان: پاتریک هیوز 

سال انتشار: 2017

محصول کشور: آمریکا

ژانر: اکشن، کمدی

امتیاز (imdb): 6.9 از 10

 

 

بازیگران: رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون، گری الدمن، سلما هایک، الودی یونگ، ژواکیم دی آلمیدا، کریستی میچل و ریچارد ای گرانت

 

 

 

خلاصه فیلم

مایکل برایس محافظ سه ستاره ای است که مجبور به محافظت از یک آدمکش می‌شود. یک آدمکش حرفه‌ای که به طور رسمی 20 قتل در 10 کشور در پرونده‌اش دارد. این آدمکش برای اثبات اتهام رییس‌جمهور سابق بلاروس که متهم به نسل‌کشی است باید در دادگاه شهادت دهد و مایکل، مامور محافظت از او می‌شود. فیلمی اکشن با چاشنی کمدی و عشق، دارای صحنه‌های تیراندازی، خونریزی، تعقیب و گریز و داستانی پرکشش که محصول 2017 آمریکا است.

درباره فیلم

فیلم محافظ مزدور به کارگردانی پاتریک هیوز در سال 2017 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد.

فیلم‌برداری جذاب فیلم که کاملا در خدمت جلوه‌های اکشن و خنده‌دار آن انجام‌شده، در کنار کارگردانی کم‌اشکالی که دقایق اثر را شکل داده، اتمسفر تصویری جذابی را پدید می‌آورد که احتمالا فقط در زمان‌های بسیار اندکی در معطوف کردن نگاه مخاطب به خود با مشکل مواجه می‌شود. اتمسفری که تمامی عناصر فیلم در آن ذوب شده‌اند و به حالتی دوست‌داشتنی، همواره جلوه‌ای یکتا از خود را به نمایش می‌گذارد.

فیلم حتی جلوه‌های فنی‌اش که طیف بلندی از موارد گوناگون سینمایی را درون خود جای داده، همواره موازی با نحوه‌ی داستان‌گویی اثر و با توجه به موارد مهم در قصه‌ی کاراکترها سر و شکل می‌دهد. آن هم جلوه‌هایی فنی که از کات‌های سریع و پرهیجان تا سکانس‌پلانی اکشن و بامزه را در خود جای داده‌اند و رسما، قدرت تدوین و کارگردانی به کار گرفته شده در طول ساخت فیلم را به رخ می‌کشند.

سخن نهایی

 «حافظ یک آدمکش» به سه دلیل فیلمی است که باید آن را تماشا کرد: رایان رینولدز، ساموئل ال. جکسون و رابطه خارق‌العاده‌ای که مابین این دو جریان پیدا می‌کند.

باید دقت شود که خشونت بسیار زیادی در آن به تصویر کشیده شده است که برای افراد زیر 17 سال مناسب نیست.

خشونتی که بسیار عادی جلوه داده می‌شود و با طنزی همراه است که ما را به یاد رفتارهای تام و جری می‌اندازد! چرا که قهرمانان قصه از شدیدترین انفجارها، تیراندازی‌ها و تصادفات، جان سالم به در می‌برند! و گویا رویین‌تن هستند

از همان ثانیه‌ای که تماشای فیلم The Hitman’s Bodyguard را آغاز می‌کنید، خود را در برابر فیلمی می‌بینید که در حد و اندازه‌ای مثال‌زدنی، سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی است. فیلمی که هیچ نقطه‌ای از روایتش را به بهانه‌ی انجام کارهایی مهم مثل شخصیت‌پردازی و بیان مقدمه‌ی داستان، تبدیل به دقایقی خسته‌کننده نمی‌کند و همواره در محوریت تک به تک اهدافش، جذب نگاه بیننده و ارائه‌ی یک لذت دوساعته‌ی عالی به او را قرار می‌دهد.

 

منبع: انتخاب

خروج از نسخه موبایل