رییس اسبق فدراسیون فوتبال و صاحب امتیاز گروه نشریات ابرار درگذشت

رییس اسبق فدراسیون فوتبال و صاحب امتیاز گروه نشریات ابرار درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمحمد صفی‌زاده رییس سابق فدراسیون فوتبال و صاحب امتیاز گروه نشریات ابرار امروز بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

او که از اعضای اولیه حزب جمهوری اسلامی و از مدیران پر سابقه کشور بود حوزه‌های محتلفی را تجربه کرده بود. معاونت دادستانی کل و شهربانی کل کشور و معاونت وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، کشور و کشاورزی در دهه‌های 1360 و 1370 از آن جمله است.
او همچنین در اوایل دهه 1370 ریاست فدراسیون فوتبال را به عهده گرفت که دوره مدیریت او به یادمانی است. صفی‌زاده در سال 1375 به همراه تنی چند از دوستان خود انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان را بنیاد نهاد.
صفی‌زاده همچنین در مجلس ششم و با حکم مهدی کروبی رئیس سازمان اداری مجلس بود که نمایندگان وقت و کارکنان مجلس خاطرات خوبی از او به یاد دارند. او در تمام مسئولیت‌های خود دغدغه منابع انسانی، گره‌گشایی از مشکلات همکاران و توسعه مسائل رفاهی آنان بود. شهرت این مدیر تهرانی به احوالپرسی و دستگیری از اشخاصی  بود که دوره عزلت و عسرت را می‌گذرانند.
در دوره مدیریت او، روزنامه ابرار ورزشی به عنوان پیشگام روزنامه‌های ورزشی ایران تیراژهای افزون بر یکصد هزار نسخه را تجربه کرده است. احمدعربانی، اردشیر لارودی، علی کاوه، علی رئیسی، حسین انتظامی، محمدرضا زائری، علیرضا معزی، محمدرضا نوروزپور و وحید جلیلی از جمله روزنامه‌نگارانی بوده‌اند که سالها در گروه نشریات ابرار همکار بوده‌اند.
صفی‌زاده در تیرماه ۱۳۷۲ به عنوان هجدهمین رییس تاریخ فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد و کارش را با حکم حسن غفوری‌فرد رییس وقت سازمان تربیت بدنی شروع کرد.

مراسم تشییع و تدفین این مدیر برجسته فردا سه شنبه ساعت ١٠ صبح در قطعه 202 بهشت زهرا صورت می‌گیرد

خبرآنلاین این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم حاج آقا صفی‌زاده تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان آرزوی صبر جزیل دارد.

257 251

منبع:خبرآنلاین

خروج از نسخه موبایل