بازیگران سریال غریبه پژمان بازغی و زمان پخش آن

بازیگران سریال غریبه پژمان بازغی و زمان پخش آن

سریال غریبه: پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خود در سریال غریبه خبر از پخش آن از شبکه سوم سیما را داد. سریال غریبه را سروش محمدزاده کارگردان مجموعه‌های نوار زرد و همبازی در تلویزیون و سریال سیاوش در شبکه نمایش خانگی ساخته است. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر به معرفی سریال غریبه، بازیگران سریال غریبه، خلاصه داستان سریال غریبه و…می پردازیم.

بیشتر بخوانید: سرنوشت غم انگیز بیتا توکلی بازیگر فیلم سام و نرگس+ عکس و بیوگرافی

بازیگران سریال غریبه

پژمان بازغی
حمید گودرزی
اسماعیل محرابی

عوامل سریال غریبه

کارگردان:سروش محمدزاده
تهیه کننده:جواد فرحانی

خلاصه داستان سریال غریبه

داستان سریال غریبه درباره یک نخبه داروسازی به نام مصطفی است که همسرش در دریا غرق شده و بعد از سه سال از مرگ همسر تصمیم به ازدواج می گیرد اما در آستانه ازدواج احساس می‌کند همسرش زنده است و….

زمان پخش سریال غریبه

سریال غریبه، پژمان جمشیدی در یک استوری جدید خبر از پخش سریال غریبه از شبکه سوم سیما را داد. زمان پخش سریال غریبه هنوز مشخص نشده است. سریال غریبه در ایران و ترکیه فیلمبرداری شده است.

بیشتر بخوانید: از قیافه جدید نسیم ادبی رونمایی شد + عکس باورنکردنی

بیوگرافی کوتاه پژمان بازغی

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شهر رشت می‌رود.

با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ، خانواده به تهران بازمی‌گردند. بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند.

پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعهٔ گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد.

پژمان بازغی در سال ۱۳۸۴ با مستانه مهاجر ازدواج کرد.او همچنین به‌عنوان مجری در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله: چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشته‌است.او در فصل جدید برنامه کودک شو، از تنها سمت مشاور تولید را دارد.پژمان بازغی در سال ۱۴۰۲ به عنوان رییس انجمن صنفی بازیگران سینما انتخاب شد.

بیوگرافی کوتاه حمید گودرزی

او فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی است. وی در برنامه شب خوش و سال نو که هر دو از شبکه سوم تلویزیون پخش شد حضور یافت که مورد توجه قرار گرفت، وی همچنین مدیر برنامه ریزی مجموعه عروسکی مهمونی می‌باشد و سابقه همکاری با ایرج طهماسب دارد.

گودرزی در تهران در خانواده‌ای اصالتا اهل بروجرد متولد شد. او در ۲۱ شهریور ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد. زندگی این دو پس از دوازده سال در سال ۱۳۹۵ به جدایی انجامید. گودرزی، نقش‌های پرشماری در آثار تلویزیونی داشته که معمولاً با استقبال خوبی نیز همراه بوده‌است. تکرار موفقیت در سینما وی را تبدیل به یکی از بازیگران شناخته شدهٔ سینمایی نیز بدل ساخت.

در نوزدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر) با یاد علی معلم و با حضور چهره‌های حوزه سینما و تلویزیون، پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸ برگزار شد حمید گودرزی به همراه همسر دوم اش حضور یافت.

بیوگرافی کوتاه اسماعیل محرابی

اسماعیل محرابی (زادهٔ ۱۳۲۳) بازیگر ایرانی است. او بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۹ با کرکس‌ها می‌میرند آغاز کرد. دیگر نقش‌های او شامل بازی در مجموعهٔ تلویزیونی تاریخی سربداران (۱۳۶۲) و فیلم درام کیک محبوب من (۱۴۰۲) می‌شوند. اسماعیل محرابی سال ۱۳۲۳ در تهران متولد شد. وی دارای لیسانس تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاهِ تهران سال ۱۳۴۹ می‌باشد. بازی در سینما را از سال ۱۳۵۹ با کرکس‌ها می‌میرند به کارگردانی جمشید حیدری آغاز کرد. آشا محرابی و میشانه محرابی فرزندان او هستند.

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل