حاشیه

شغال جدید دیده شد/ ادی ردمین در نقش قاتلی خونسرد

شغال جدید دیده شد/ ادی ردمین در نقش قاتلی خونسرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ادی ردمین نقش یک قاتل بسیار زیرک، تنها و گریزان را دربازسازی فیلم «روز شغال» در قالب یک سریال ایفا کرده است. نخستین تیزر این سریال جمعه شب در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس پخش شد.

مهرنوشت: همانطور که در خلاصه داستان آمده، این سریال که برای پیکاک و اسکای ساخته شده، درباره شغال (ردمین)، قاتلی قراردادی است که با اجرای دستورها با بالاترین هزینه زندگی می‌کند، اما پس از آخرین قتل خود و برای اجرای یک دستور بزرگ، وی با یک افسر اطلاعاتی سرسخت بریتانیایی (لاشانا لینچ)، که شروع به ردیابی شغال در یک تعقیب و گریز هیجان‌انگیز موش و گربه‌وار در سراسر اروپا می‌کند، با سرنوشت روبه‌رو می‌شود.

رونان بنت نویسنده و برایان کرک کارگردان این سریال ۱۰ اپیزودی هستند و در کنار آنها ردمین همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی هم فعالیت می‌کند. فردریک فورسایت نویسنده رمان «شغال» تهیه کننده مشاور فیلم و کریس هال نیز تهیه کننده است.

اورسولا کوربرو، چارلز دنس، ریچارد دورمر، چوکودی ایووجی، لیا ویلیامز، خالد ابدالا، النور ماتسورا، جانجو اونیل، نیک بلاد، سوله ریمی و فلوریسا کامارا دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«روز شغال» فیلمی مهیج به کارگردانی فرد زینه‌مان و محصول بریتانیا و فرانسه در سال ۱۹۷۳ است. در این فیلم ادوارد فاکس نقش یک آدمکش با اسم مستعار شغال را بازی می‌کند که اجیر می‌شود تا در تابستان سال ۱۹۶۶ شارل دوگل رییس‌جمهوری فرانسه را ترور کند.

«روز شغال» از ۷ نوامبر پخش می‌شود.

۲۲۰۵۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا