اقتصاد

باز کردن قفل در مقیاس خاکستری مانع از ETF های اتریوم شد، اما جریان های ورودی آینده روشن تری را نشان می دهد

باز کردن قفل در مقیاس خاکستری مانع از ETF های اتریوم شد، اما جریان های ورودی آینده روشن تری را نشان می دهد

صندوق قابل معامله در ایالات متحده Ethereum (ETH) وجوه قابل معامله در بورس (ETF) ثبت شد 476 میلیون دلار جریان خالص منفی در طول ماه اول معاملات، که نتوانست بر جریان خروجی ناشی از بازگشایی Grayscale غلبه کند. ETHE.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، عملکرد “قهرمانانه” Newborn Nine ETF های بیت کوین (BTC) را که به اندازه کافی جریان ورودی را ثبت کردند تا بر جریان های خروجی عظیم تجربه شده توسط GBTC به شدت تحت الشعاع قرار گیرد.

این عملکرد به شدت با جریان ورودی 5 میلیارد دلاری که توسط ETFهای بیت کوین در یک بازه زمانی مشابه پس از راه اندازی آنها مشاهده شد، در تضاد است.

تحلیلگران این اختلاف را به عوامل متعددی از جمله “مزیت محرک اول” بیت کوین، عدم وجود آن نسبت داده اند. گزینه های سهام در ETF های اتریوم و نقدینگی کمتر در بازار اتریوم، این ETF ها را برای سرمایه گذاران نهادی کمتر جذاب می کند.

با وجود این چالش ها، برخی از ETF های اتریوم در پایان ماه نشانه هایی از بهبود را نشان دادند. بالچوناس اضافه کرد که خروجی ها برای همیشه ادامه نخواهد داشت و جریان های ورودی ETF های تازه راه اندازی شده در نهایت به خروجی ها خواهد رسید. او گفت:

“اما خبر خوب این است که باز کردن قفل به پایان می رسد، نوری در انتهای تونل وجود دارد.”

بیش از 2 میلیارد دلار در بر اساس سرمایه‌گذاران Farside ، ETHE شرکت Grayscale در ماه اول تقریباً 2.6 میلیارد دلار کاهش داد. داده. این حرکت قابل انتظار بود، زیرا در مورد اعتماد بیت کوین GBTC نیز همین اتفاق افتاد.

اگرچه. ورودی های دیگر ETF های اتر برای تضمین جریان خالص ماهانه مثبت کافی نبود، با این وجود، مقدار پول نقدی که به این محصولات ارز دیجیتال هدایت می شود، قابل توجه بوده است.

BlackRock ETHA از یک میلیارد دلار عبور کرد که باعث شد بر اساس لیست به اشتراک گذاشته شده.

Fidelity’s< /a> FETH نیز جریان های قابل توجهی در حدود 393 میلیون دلار ثبت کرد که آن را به نوزدهمین ETF بزرگ در طول سال تبدیل کرد. -تاریخ جریان دارد، در حالی که Bitwise ETHW سومین و آخرین ETF اتریوم معامله شده در ایالات متحده است که توانسته است بیش از 300 میلیون دلار در سال اول خود جذب کند.

علاوه بر این، علیرغم خروج انبوه ETHE Grayscale، Ethereum mini trust، ETH، مدیریت شده است برای جذب نزدیک به 240 میلیون دلار جریان ورودی.

من مجموع ورودی‌های ETFهای معامله‌شده در ایالات متحده تحت یک محصول قرار می‌گیرند، این معادل چهارمین صندوق بزرگ معامله‌شده در مبادلات تا جریان‌های سال 2024 خواهد بود.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا