اخبار صبح | انویدیا احضاریه ای از وزارت دادگستری ایالات متحده دریافت کرد و کوین بیس با کمپین های ترامپ و هریس در تماس بوده است.

اخبار صبح | انویدیا احضاریه ای از وزارت دادگستری ایالات متحده دریافت کرد و کوین بیس با کمپین های ترامپ و هریس در تماس بوده است.

عناوین

NVIDIA احضاریه ای از وزارت دادگستری ایالات متحده دریافت کرد و تحقیقات ضد انحصار تشدید شد

گزارش شده است که وزارت دادگستری ایالات متحده احضاریه هایی را به Nvidia (NVDA.O) و سایر شرکت ها برای جستجوی شواهدی مبنی بر نقض قوانین ضد انحصار توسط Nvidia صادر کرده است که منعکس کننده تشدید این قوانین است. تحقیق به گفته افراد آگاه، پیش از این وزارت دادگستری تنها پرسشنامه‌هایی را بین شرکت‌های مربوطه توزیع می‌کرد، اما اکنون درخواست‌های الزام‌آور قانونی برای دریافت‌کنندگان اطلاعات صادر کرده است. این بدان معناست که تحقیقات دولت یک قدم به پیگرد قانونی رسمی نزدیکتر است. به گفته افراد آشنا، مقامات ضد انحصار نگران هستند که انویدیا کار را برای مشتریان سخت‌تر می‌کند تا به تامین‌کنندگان دیگر روی آورند و خریدارانی را که منحصراً از تراشه‌های هوش مصنوعی آن استفاده نمی‌کنند جریمه می‌کند. نمایندگان وزارت دادگستری و انویدیا از اظهار نظر خودداری کردند.

علاوه بر این، انویدیا (NVDA.O) در روز سه‌شنبه 9.5 درصد کاهش یافت و ارزش بازار آن تقریباً 280 میلیارد دلار کاهش یافت و ارزش کل بازار آن 2.65 تریلیون دلار گزارش شد.

مدیر حقوقی Coinbase: با کمپین ترامپ و هریس در تماس بوده است

Coinbase’s “Coinbase has been in مدیر ارشد حقوقی گفت: با کمپین های دونالد ترامپ و کامالا هریس در هنگام توسعه سیاست های رمزنگاری تماس بگیرید.


منظور

طبق زمان انتشار، طبق داده‌های Coingecko:

قیمت معامله اخیر BTC 57,623.93 دلار آمریکا بود. افزایش یا کاهش درون روزی-2.4%؛

قیمت تراکنش اخیر ETH 2434.10 یوان با افزایش یا کاهش درون روز بود– 2.9%؛

قیمت معامله اخیر BNB 519.64 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه -1.2% ;

قیمت معامله اخیر SOL 127.82 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه -1.2٪ نرخ افزایش و کاهش-5.4%

قیمت معامله اخیر DOGE 0.09697 دلار آمریکا بود و نرخ افزایش و کاهش روزانه -2.0 قوی بود. ؛

قیمت معامله اخیر XPR 0.5588 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه -1.3٪.


سیاست

USCFTC ارزش 18 میلیون دلاری طرح Ponzi استخر کالا را بازیابی می کند. ارزهای دیجیتال

طبق اعلامیه ای که توسط CFTC منتشر شد، کمیسیون ۱۸ میلیون دلار دارایی دیجیتال مربوط به طرح ادعایی استخر کالای Ponzi را بازیابی کرد. سام ایکورتی، مردی از اورگان که متهم به کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران از یک به اصطلاح “صندوق تامینی کریپتو” است، ظاهراً قول داده است که “سود خالص” را به سرمایه‌گذاران برگرداند، اما نتوانست آن را ارائه دهد، حتی به سرمایه‌گذاران درباره عملکرد صندوق در افت 98.99 درصدی آن در سال 98 نگفت. چند ماه

قاضی ناحیه ایالات متحده مری رولند از ناحیه شمالی ایلینویز به ایکورتی و چندین نهاد مرتبط دیگر دستور داد مجموعاً 209 میلیون دلار جریمه بپردازند که شامل تقریباً 84 میلیون دلار غرامت مشتری و تقریباً 37 میلیون دلار درآمد غیرقانونی است. استرداد و جرایم مدنی حدود 110 میلیون دلار. ایکورتی همچنین به پرداخت بیش از 14 میلیون دلار به دلیل اهانت به جریمه های دادگاه محکوم شد.


برنامه بلاک چین

پروژه رمزگذاری تحت حمایت ترامپ World Liberty Financial ممکن است بر اساس کد Dough Finance باشد.

پروژه ارز دیجیتال World Liberty Financial مرتبط با ترامپ از یک توکن حاکمیتی غیرقابل انتقال WLFI و سیستم حساب اعتباری مبتنی بر پلتفرم مالی غیرمتمرکز Aave و بلاک چین اتریوم استفاده خواهد کرد. گفته می شود که این پروژه از پروتکل DeFi Dough Finance الهام گرفته شده است، اگرچه تایید نشده است که آیا از پایگاه کد آن استفاده خواهد شد یا خیر. زاخاری فولکمن و چیس هرو از بنیانگذاران دوغ نیز در اجرای این پروژه مشارکت دارند. اعضای خانواده ترامپ از جمله دونالد ترامپ جونیور، اریک ترامپ و بارون ترامپ در برنامه ریزی این پروژه مشارکت داشتند. خانواده ترامپ در مورد این کلاهبرداری احتمالی به مردم هشدار داده اند و اعلام کرده اند که از طریق کانال های آنها اعلام رسمی خواهد شد.

Polygon ارتقاء MATIC به توکن های POL را با نرخ انتشار سالانه 2% راه اندازی می کند

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل