همبستگی بین کاهش نرخ فدرال رزرو و بازار صعودی

همبستگی بین کاهش نرخ فدرال رزرو و بازار صعودی

Bijie.com گزارش داد:

منبع: Daoshuo Blockchain

چند فکر متفرقه در مورد گذاشتن پیام و پرسیدن سوال:

در پرسش و پاسخ فعلی، من کمتر و کمتر به سؤالات مربوط به یک نشانه یا پروژه خاص پاسخ می دهم.

یکی از دلایل اصلی این است که اکثر این توکن ها و پروژه ها قبلاً توسط خوانندگان سؤال شده است و من به آنها پاسخ داده ام و هیچ نکته برجسته و پیشرفت جدیدی در توسعه بعدی این پروژه ها وجود ندارد، بنابراین اگر خوانندگان به من نگاه کنند. می توانید پاسخ های قبلی را در مقالات قبلی مشاهده کنید. دیدگاه من در آن زمان نسبت به آنها تا به امروز تغییر نکرده است.

علاوه بر این، من به ویژه متوجه شدم که برخی از خوانندگان شروع به تفکر خاص خود کردند و شروع به جدا شدن از پروژه ها و نشانه های خاص کردند و شروع به داشتن ایده ها و مشاهدات خود در مورد منطق سرمایه گذاری و ایده های سرمایه گذاری کردند. اگر این تغییر ناشی از مطالعه مقاله من باشد، تشویق و انگیزه بزرگی برای من خواهد بود.

چون این هدف نهایی از نوشتن مقالات من است.

مقالات زیادی در اینترنت وجود دارد که در مورد افزایش و کاهش قیمت ارز امروز بحث می‌کنند، کدام پروژه‌ها فردا قابل معامله هستند و XX قصد دارد پس فردا چه سکه‌هایی را فهرست کند.

درست است که اینها موضوعاتی هستند که برای اکثریت قریب به اتفاق سرمایه گذاران مورد توجه و علاقه هستند.

اما من به ندرت در این مورد در مقالات می نویسم یک دلیل مهم این است که من عادت ندارم همه جا از این روند پیروی کنم و با چریک ها بجنگم.

روش ترجیحی من این است که یک چارچوب سرمایه گذاری قابل اعتماد پیدا کنم، که نه تنها می تواند سود مطمئن و قابل اعتمادی را از “سنگ بالاست” به دست آورد، بلکه می تواند به سرعت در هنگام ظهور یک اقیانوس آبی جدید، سود کسب کند آن را

وقتی چنین اقیانوس آبی ظاهر نمی شود، پس به خود اجازه دهید کاملاً استراحت کنید و با خیال راحت مطالعه و مطالعه کنید، به خصوص کتاب های کلاسیک را بخوانید و از تجربیات پیشینیان خود درس بگیرید.

وقتی این اقیانوس آبی به تدریج به یک اقیانوس قرمز تبدیل می شود، من نیز توجه خود را کاهش می دهم و به تدریج علاقه خود را به پروژه های جدیدی که در اقیانوس قرمز ظاهر می شوند از دست می دهم – زیرا اکثر این پروژه های به اصطلاح جدید به نظر من هستند. از آن زمان تاکنون هیچ نوآوری وجود نداشته است.

به سوالات زیر پاسخ دهید.

1 آنچه من در مورد آن کنجکاو هستم این است که چگونه باید تفاوت بین سود ارز دیجیتال و سهام شرکت را تعریف و تخمین بزنیم؟

این نیز سوالی است که مدتهاست در حال بررسی آن بوده ام.

اخیراً، AAVE که فکر می کنم از نظر قابلیت های نوآوری در اکوسیستم DeFi درجه یک است، مجموعه ای از اقدامات اصلاحی را آغاز کرده است که به نظر من مهمترین آنها پیوند دادن توانمندسازی نمادها با سودآوری پروژه است. .

من همین الان از این فرصت استفاده کردم و وضعیت مالی AAVE را پس از اصلاح بر اساس روش‌های سنتی تخمین سود بازار سهام (مانند P/E، ROE و سایر شاخص‌ها) محاسبه کردم.

اما می توان گفت که نتایج محاسبات وحشتناک است. اگر چنین “شرکتی” در بازار سهام سنجیده شود، صرفاً یک سهام ناخواسته است.

بنابراین، حداقل در حال حاضر، ممکن است اندازه‌گیری پروژه‌های رمزنگاری با استفاده از روش‌های سنتی بازار سهام امکان‌پذیر نباشد. اما من اعتقاد راسخ دارم که حداقل برای پروژه هایی با مدل های سود مشخص، حرکت به سمت استانداردهای ارزیابی سنتی بازار سهام یک روند کلی است. اما استانداردهای خاصی که برای اندازه گیری سودآوری پروژه های رمزنگاری استفاده می شود ممکن است کاملاً متفاوت از بازار سهام سنتی باشد.

اما این جهت روز به روز آشکارتر می شود. نمی‌توانیم بگوییم که توکن‌ها هیچ قدرت سودآوری ندارند، و آنها همیشه می‌توانند قیمت ارز فعلی را فقط به واسطه عملکردهای حاکمیتی خود حفظ کنند، درست است؟

علاوه بر این، وضعیتی که در کتاب فیشر که اخیراً خواندم شرح داده شده است، بسیار شبیه به مشکلاتی است که امروزه در اکوسیستم کریپتو با آن مواجه هستیم.

به عنوان مثال، برخی از سهامی که او در صنایع نوظهور آن زمان در دهه 1950 در آنها سرمایه گذاری کرد، اگر صرفاً با مدل سودی که امروزه با آن آشنا هستیم اندازه گیری شود، تحمل این آزمون دشوار خواهد بود.

اما چرا او جرات کرد در آن سهام سرمایه گذاری کند؟ طرز تفکر و راهبردهای او چیست؟ همه اینها برای امروز ما شایسته یادگیری و مرجع هستند. پس از پایان مطالعه جزئیات کتاب او، فرصتی پیدا می کنم تا آن را در مقاله به اشتراک بگذارم.

2 من می ترسم که حتی اگر فدرال رزرو در آینده نرخ های بهره را کاهش دهد، ممکن است بازار صعودی در دایره ارز وجود نداشته باشد.

فکر نمی‌کنم لازم باشد زیاد در این مورد نگران باشید. آنچه مهم است این است که آیا ما استراتژی های مناسبی برای مقابله با این موقعیت ها داریم یا خیر.

اگر در این دور بازار صعودی وجود نداشته باشد چه؟ من قبلاً چندین بار در مقالاتی نوشته ام – رویکرد من این است که همچنان نگه دارم و منتظر بازار صعودی بعدی باشم.

علاوه بر این، من همیشه معتقدم که بازار صعودی واقعی در دایره ارز از نوآوری برنامه‌های کاربردی در اکوسیستم ناشی می‌شود، نه صرفاً نسخه‌های خارجی.

افزایش سهام ایالات متحده در سال های اخیر ناشی از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو بوده است.

چرا اینطور است؟

دلیل اساسی این است که نوآوری هوش مصنوعی یک سری سودهای بزرگ به همراه داشته است. این نیروی محرکه داخلی قوی تا حد زیادی فشار ناشی از محیط مالی خارجی را جبران کرده است.

بنابراین به نظر من عوامل داخلی بسیار مهمتر از عوامل خارجی هستند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل