اقتصاد

Ripple 4% صعود کرد، با Futureverse و دانشگاه Yonsei برای تقویت XRPL در آسیا شریک شد.

Ripple 4% صعود کرد، با Futureverse و دانشگاه Yonsei برای تقویت XRPL در آسیا شریک شد.

ریپل شراکت استراتژیک جدیدی در کره جنوبی و ژاپن برای تقویت زیرساخت ارزهای دیجیتال برای نهادها اعلام کرده است. مطابق با پست 3 سپتامبر در پلتفرم رسانه اجتماعی X.

مدیر عامل ریپل براد گارلینگ هاوس بیان شد که این حرکت‌ها قابلیت برنامه‌ریزی XRP Ledger (XRPL) را افزایش می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌های کریپتو بومی مانند Futureverse به طور فزاینده‌ای راه‌حل‌های سازمانی این شرکت را اتخاذ می‌کنند.

به دنبال اخبار، CryptoSlate، نشانه .com/coins/xrp/”>XRP کاهش یک هفته‌ای را معکوس کرد و در ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد افزایش یافت و به ۰.۵۶۸۷ دلار در زمان انتشار رسید. >

مشارکت Futureverse

در ۲ سپتامبر، Ripple اعلام کرد یک اتحاد استراتژیک با Futureverse برای مدیریت ایمن دارایی های خود از طریق ادغام با Ripple Custody.

تحت این مشارکت، Futureverse از طریق بلاک چین Ottó خود، دسترسی تأیید شده با مشتری خود را (KYC) ایمن و سازگار به DeFi را امکان پذیر می کند. این شرکت همچنین از Ripple Custody استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که دارایی‌های دیجیتال قبل از استفاده در بلاک چین Otó به طور ایمن دریافت و ذخیره می‌شوند.

Futureverse، که به‌خاطر کار خود در زمینه هوش مصنوعی و متاورس شناخته می‌شود، برنامه‌های کاربردی مقیاس‌پذیر و قابل همکاری توسعه می‌دهد. تجربیات.

به عنوان یک شرکت کننده فعال در اکوسیستم XRPL، Futureverse در حال حاضر از استاندارد XRPL NFT استفاده می کند و از هزینه های کم و عملکرد بالای شبکه بهره می برد.

به روز رسانی قابلیت برنامه ریزی XRPL

Ripple همچنین برنامه‌های را برای معرفی ویژگی‌های برنامه‌پذیری جدید، از جمله قراردادهای هوشمند، اعلام کرد. به اکوسیستم توسعه XRPL تا سال 2025.

برنامه‌ریزی پیشرفته XRPL توسط دو پیشرفت کلیدی، از جمله راه‌اندازی قابلیت‌های قرارداد هوشمند بومی در شبکه اصلی XRPL و معرفی XRPL EVM (ماشین مجازی اتریوم) هدایت می‌شود. ) sidechain.

این به‌روزرسانی‌ها با هدف ارائه گزینه‌های قابل تنظیم بیشتر به توسعه‌دهندگان، کارآفرینان و کاربران، ایجاد نوآوری و جذب توسعه‌دهندگان بیشتر به XRP Ledger.

مشارکت با < /span>دانشگاه یونسی کره

در نهایت، ابتکار تحقیقات بلاک چین دانشگاه ریپل (UBRI) دانشگاه یونسی کره را به عنوان پنجاه و هشتمین شریک جهانی خود برای پیشبرد تحقیقات دانشگاهی در سراسر جهان اضافه کرد زمینه های مختلف، از جمله هوش مصنوعی، مالی، و سیستم های اطلاعاتی.

به علاوه، این حرکت هکاتون ها را تسهیل می کند و راه اندازی اعتبارسنجی XRPL در دانشگاه یونسی را تامین می کند.

از زمان راه اندازی آن در دانشگاه یونسی. در سال 2018، UBRI بیش از 60 میلیون دلار بودجه برای حمایت از تعالی دانشگاهی و تحقیقات تضمین کرده است.

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا