اقتصاد

Riot Platforms جایگزینی باقیمانده 2 عضو هیئت مدیره Bitfarms را هدف قرار داده است

Riot Platforms جایگزینی باقیمانده 2 عضو هیئت مدیره Bitfarms را هدف قرار داده است

پلتفرم های Riot تلاش های خود را برای به دست آوردن رقیب ماینر بیت کوین Bitfarms با صدور نامه به سهامداران شرکت در تاریخ 3 سپتامبر.

در نامه، Riot اعلام کرد که درخواست خود برای کرسی های هیئت مدیره در Bitfarms را به دو مدیر مستقل کاهش داده است پس از حذف‌های اخیر در حالی که از چندین تصمیم اخیر شرکت انتقاد کرد.

انتقاد از خرید Stronghold

Riot نگرانی‌هایی را در مورد خرید Stronghold، معامله ای به ارزش 175 میلیون دلار. به گفته این شرکت، این معامله در مقایسه با قیمت سهام پایانی Stronghold در روز قبل از اعلام، بیش از 100 درصد حق بیمه را نشان می دهد.

Riot خاطرنشان کرد که هیچ بازیگر دیگری در صنعت حاضر به پرداخت چنین قیمت بالایی برای خرید نیست. Stronghold، که عملاً برای مدت قابل توجهی “برای فروش” بود.

با توجه به این موضوع، Riot اظهار داشت که این معامله به نفع سهامداران Bitfarms نیست و از ماینر کوچکتر خواست تا وارد هیچ گونه تامین مالی نشود. معامله قبل از اتمام جلسه ویژه اکتبر. وی اضافه کرد:

“Riot عمیقا نگران است که هر معامله ای که هیئت مدیره Bitfarms فعلی دنبال می کند، در صورت وجود گزینه های تامین مالی جذاب تر دیگر، برای همه سهامداران Bitfarms تنبیهی خواهد داشت.

تغییرات پیشنهادی برد

Riot، که نزدیک به 20٪ از Bitfarms را در اختیار دارد، در ابتدا خواستار سه کرسی در هیئت مدیره شرکت کوچکتر شد. با این حال، با توجه به پیشرفت‌های اخیر در رسیدگی به فرهنگ هیئت مدیره به رهبری بنیانگذار Bitfarms، Riot درخواست خود را به دو کرسی کاهش داد.

Riot امی فریدمن و جان دیلینی را به عنوان کاندیدای جایگزینی دو مدیر فعلی، یکی از بنیانگذاران، پیشنهاد کرده است. آندرس فینکیلشتاین و فانی فیلیپ. Riot تاکید کرد که Finkielsztain، یکی از سه بنیانگذار Bitfarms، تا حدودی مسئول درک خود از روند مشکل جانشینی مدیر عامل شرکت است که طی پنج سال شاهد پنج مدیر عامل بوده است.

Riot اطمینان داد که نامزدهای آن هستند. کاملا مستقل از هر دو شرکت. بیان کرد که آنها تجربه ارزشمند هیئت مدیره شرکت عمومی، نظارت بر حاکمیت شرکتی، و تخصص معاملات را به هیئت مدیره Bitfarms خواهند آورد.

ماه گذشته، بنیانگذار و رئیس Bitfarms، نیکلاس بونتا کناره گیری در میان تغییرات گسترده تر رهبری. این به دنبال خروج قبلی یکی دیگر از بنیانگذاران، امیلیانو گرودزکی بود که در آخرین نشست سالانه Bitfarms از هیئت مدیره حذف شد.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا